דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי כ"א בסיון תשפ"ד 27.06.24
26.9°תל אביב
  • 26.4°ירושלים
  • 26.9°תל אביב
  • 27.2°חיפה
  • 27.1°אשדוד
  • 26.2°באר שבע
  • 37.8°אילת
  • 30.0°טבריה
  • 28.0°צפת
  • 26.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
מלחמה בישראל

אורן סמדג׳ה בהלוויית בנו עומר: "תמשיכו כמה שיותר חזק ואל תעצרו עד שננצח"

רס"ל עומר סמדג'ה (25), בנו של המדליסט האולימפי ומאמן נבחרת הגברים בג'ודו, נפל בקרב במרכז הרצועה | אימו ליאת: "היית אמיץ וגיבור ונפלת כאמיץ וגיבור. אנחנו מצדיעים לך בן יקר ואהוב שלנו"

אורן סמדג'ה (במרכז) עם ילדיו, בהלוויית בנו רס"ל עומר סמדג'ה, שנפל בקרבות ברצועת עזה (צילום פלאש90)
אורן סמדג'ה (במרכז) עם ילדיו, בהלוויית בנו רס"ל עומר סמדג'ה, שנפל בקרבות ברצועת עזה (צילום פלאש90)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

רס"ל עומר סמדג'ה, בנו של המדליסט האולימפי ומאמן נבחרת הגברים בג'ודו אורן סמדג'ה, הובא היום (שישי) למנוחות בבית העלמין הצבאי בנתניה. סמדג'ה (25) מגנות הדר, ורס"ל סעדיה יעקב דרעי (27) מתל אביב נפלו בקרב במרכז רצועת עזה. שניהם היו לוחמי מילואים בגדוד 9203, בחטיבת אלכסנדרוני (3),

סמדג'ה נהרג ביום הולדתו של אביו, שנמצא בשיא ההכנות לקראת אולימפיאדת פריז שיפתחו בעוד כחודש. האב אמר בהלוויית בנו: "הכל נאמר כבר על עומר. היו אצלנו הבוקר המפקדים שהסבירו על מה שקרה, ואני אומר לחיילים – תרימו את הראש, אל תעצרו עד שננצח. זה המסר שלי לכל מי שנמצא בלחימה הזאת".

אורן סמדג'ה ובנו עומר סמדג'ה ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)
אורן סמדג'ה ובנו עומר סמדג'ה ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

"כשנקראת שוב למילואים, חששנו מאוד והבטן התהפכה", ספדה אימו, ליאת סמדג'ה, "ביום שני, נסעת דרומה אחרי שהיית באפטר בבית. הייתה תחושה מאוד רעה. כל יום שלחתי לך הודעה וביקשתי סימן חיים. אתמול עוד הסתמסנו וגם הצלחת לרשום לאבא ברכת יום הולדת שמח. תרמת מח עצם, הצלת חיים, עומר שלנו. עלומת שיבולים שנקצרה בטרם עת".

"היית אמיץ וגיבור ונפלת כאמיץ וגיבור. אנחנו מצדיעים לך בן יקר ואהוב שלנו. חשוב לנו כמשפחה להעביר מסר. אנחנו מחזקים את חיילי צבא ההגנה לישראל ומפקדיה, שנלחמים במלחמה הכי צודקת. תמשיכו בכל הכוח, עד הכרעה מוחלטת. האור חייב לנצח את החושך. ולבן המוות שתדע, אנחנו אומנם בוכים, אבל שלא תטעה – עם ישראל חי לנצח. רק ביחד ננצח, כשאנחנו מאוחדים".

אורן סמדג'ה ואשתו ליאת עם ילדיהם, בהלוויית בנם רס"ל עומר סמדג'ה, שנפל בקרבות ברצועת עזה (צילום פלאש90)
אורן סמדג'ה ואשתו ליאת עם ילדיהם, בהלוויית בנם רס"ל עומר סמדג'ה, שנפל בקרבות ברצועת עזה (צילום פלאש90)

הוועד האולימפי הישראלי: "מרכינים ראש בכאב עצום עם חברנו המדליסט האולימפי והמאמן הלאומי אורן סמדג'ה ומשפחתו היקרה בנפול בנו היקר והאהוב עומר. עומר היה עולם מלא שרק התחיל את מסע חייו. כל ישראל ומשפחת ספורטאי ישראל כואבים את נפילתו בגבורה".

"אורן היקר, מאמן ענק, ספורטאי אדיר. כמו שחינכת ואימנת דורות שלמים של ספורטאים להצטיינות, נשיאת דגל ישראל בגאווה והרוח האנושית, כך בינך היקר מהווה דוגמא להיותכם תמיד במשימות הכי קשות. משפחת הספורט האולימפי איתכם יחד עם משפחתך האהובה ועם חבריכם ומכריכם. כולנו ברגלים כושלות, נשימה עצורה ולב בוכה. יהי זכרו של עומר היקר והאמיץ בלבנו לעד".

יעל ארד, יו"ר הוועד האולימפי בישראל, ספדה: "אסון נורא הלילה עם נפילתו של עומר סמדג'ה, הבן של אורן וליאת היקרים, אין מילים לבטא את הכאב העצום. הלב מרוסק לרסיסים. איתכם בכאבכם ועם משפחת סמדג'ה המורחבת. יהיה זכרו בליבנו לעד".

איגוד הג'ודו הישראלי: "איגוד הג'ודו משתתף בצערה הכבד של משפחת סמדג'ה, על נפילתו בקרב ברצועת עזה של רב סמל במילואים עומר סמדג'ה, בנו של מאמן נבחרת הגברים אורן סמדג'ה. הלב שבור ודואב, מחבקים ומחזקים אתכם".

הג׳ודוקא, שגיא מוקי, ספד בפוסט: ״הלב כל כך כואב. איך זה קורה שהטובים הולכים. מאז שעומר היה ילד קטן, היה אנרגטי, מלא חיים. אני יודע שהשירות הצבאי היה כל כך משמעותי עבורו. הפך אותו לגבר. היה הכי גאה ופעל מהמקום הכי נכון וטוב. התגייס למילואים בגאווה. רצה להחזיר למדינה שלנו ולאזרחים את הכבוד אחרי ה-7 באוקטובר. אין לי כל כך מילים שיסבירו את הכאב. כל הודעה כזו נוגעת בכל כך הרבה משפחות ואנשים.
ליבי עם משפחת סמדג׳ה וכל משפחות הנופלים. יהי זכרו ברוך״.

שגיא מוקי (מימין) עם המאמן אורן סמדג'ה. לאחר הזכייה במדליית הארד בתחרות המאסטרס בקטאר (צילום: איגוד הג'ודו בישראל)
שגיא מוקי (מימין) עם המאמן אורן סמדג'ה. לאחר הזכייה במדליית הארד בתחרות המאסטרס בקטאר (צילום: איגוד הג'ודו בישראל)

איגוד האתלטיקה: "משתתפים בצערו הכבד של מאמן נבחרת הגברים בג'ודו, אורן סמדג'ה, ומשפחתו על נפילת בנם, רב סמל במילואים עומר סמדג'ה. כולנו אתכם בשעתכם הקשה מנשוא, שלא תדעו עוד צער. יהי זכרו של עומר ברוך".

המשפחה תשב שבעה ברחוב הבסמת 4, גנות הדר. שעות ניחום אבלים: 09:00-13:00
16:00-22:00.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!