דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום ראשון א' בתמוז תשפ"ד 07.07.24
26.5°תל אביב
  • 19.7°ירושלים
  • 26.5°תל אביב
  • 25.9°חיפה
  • 27.3°אשדוד
  • 24.6°באר שבע
  • 30.5°אילת
  • 28.6°טבריה
  • 20.7°צפת
  • 26.0°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

הנשיא הרצוג בטקס הוקרה לעובדי המדינה: "בזמנים אלו בולטים העובדים שרואים את גודל השעה"

הטקס לכבודם של עובדות ועובדי המדינה בזמן מלחמת 'חרבות ברזל', נערך בבית הנשיא, ביוזמת יו"ר הסתדרות עובדי המדינה עו"ד אופיר אלקלעי | יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "אתם אלו שמהיום הראשון ללחימה עבדתם תחת אש, כדי להמשיך לקיים את המדינה"

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד (משמאל), נשיא המדינה יצחק הרצוג ויו"ר הסתדרות עובדי המדינה עו"ד אופיר אלקלעי (צילום: דוברות ההסתדרות)
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד (משמאל), נשיא המדינה יצחק הרצוג ויו"ר הסתדרות עובדי המדינה עו"ד אופיר אלקלעי (צילום: דוברות ההסתדרות)
אור גואטה

טקס הוקרה לעובדות ועובדי המדינה נערך היום (רביעי) בבית הנשיא בירושלים, על פעילותם ותרומתם למען אזרחי מדינת ישראל במהלך מלחמת חרבות ברזל. הטקס התקיים במעמד נשיא המדינה יצחק הרצוג, יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, יו"ר הסתדרות עובדי המדינה עו"ד אופיר אלקלעי, נציב שירות המדינה פרופ' דניאל הרשקוביץ' ומנהל המרכז הרפואי שיבא פרופ' יצחק קרייס.

הטקס התקיים בסימן "עובדי המדינה למען המדינה במלחמת חרבות ברזל" ביוזמת יו"ר הסתדרות עובדי המדינה עו"ד אופיר אלקלעי. במהלכו הוקירו והודו הבכירים למאות המשתתפים מקרב עובדי המדינה וראשי הוועדים על עשייתם המיוחדת בצל המלחמה הקשה.

נשיא המדינה יצחק הרצוג הודה לעובדי המדינה ואמר: "השעה הקריטית הזו, המלחמה שפרצה ב-7 באוקטובר העמידה את כולנו במפני מבחן, ורבים מכם, מצאתם את עצמכם מתמודדים עם שאלות שכמותן לא הכרתם בעבר. אבל בזמנים האלו בדיוק, בולטות העובדות ובולטים העובדים שרואים את גודל השעה, שבוחרים לאזור כוחות יש מאין, מצליחים להתעלות על הקושי, להירתם ולרתום את עמיתיהם – כדי לתת שירות מקצועי, רגיש ואמין למען אזרחי המדינה".

"היום אנחנו מבקשים להביע תודה והערכה למי שעמדו באתגר הכול-כך חשוב וגדול הזה: למי שגם בשעות החשוכות ביותר ידעו להיות נקודת אור אופטימית – כתובת ויד מסייעת לכל הזקוקים להן", הוסיף הרצוג. "אני מאמין בחיזוק איכותו של השירות הציבורי אני רואה פה הרבה רשויות ואני מודה לכולכם על שיפור השירות בכל העת ואתם בהכרח מבטיחים את עתידה של מדינת ישראל. תודה לכולכם – עלו והצליחו!".

נשיא המדינה יצחק הרצוג באירוע הוקרה לעובדי המדינה, בבית הנשיא (צילום: אור גואטה)
נשיא המדינה יצחק הרצוג באירוע הוקרה לעובדי המדינה, בבית הנשיא (צילום: אור גואטה)

הנשיא בירך את עובדי המדינה: "הטקס הזה מסמל את העוצמה של עובדי המדינה והשירות הציבורי. אתם אלו שמהיום הראשון ללחימה עבדתם תחת אש, בכל המקומות והשירותים, כדי להמשיך לקיים את המדינה ולחזק את הכלכלה למען כולנו. ההסתדרות תמשיך לעמוד למענכם ובשבילכם כחומה בצורה. יחד איתכם נמשיך לבנות את המדינה ולהצעיד אותה קדימה. אני מצדיע לכם".

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד בירך את עובדי המדינה ואמר: "הטקס הזה מסמל את העוצמה של עובדי המדינה והשירות הציבורי. אתם אלו שמהיום הראשון ללחימה עבדתם תחת אש, בכל המקומות והשירותים, כדי להמשיך לקיים את המדינה ולחזק את הכלכלה למען כולנו. ההסתדרות תמשיך לעמוד למענכם ובשבילכם כחומה בצורה. יחד איתכם נמשיך לבנות את המדינה ולהצעיד אותה קדימה. אני מצדיע לכם".

"אדוני הנשיא, יחד הובלנו את המדינה בתקופה הקשה והמסובכת ביותר, אשר התחילה לפני שנה וחצי במהפכה במשפטית", הוסיף יו"ר ההסתדרות. "אני ואתה, יחד, נסנו לעצור, לבלום ולגשר. היום, כשנה וחצי אחרי, אנחנו נמצאים במלחמה על הבית. זאת העת לקבלת החלטות קשות על-ידי קברניטי המדינה".

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד באירוע הוקרה לעובדי המדינה, בבית הנשיא (צילום: אור גואטה)
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד באירוע הוקרה לעובדי המדינה, בבית הנשיא (צילום: אור גואטה)

"אני יודע לאן אני לוקח את ההסתדרות, אבל אני לא בטוח אם ראש הממשלה יודע לאן הוא לוקח את המדינה, כי אנחנו נמצאים בתקופה הכי קשה מאז קום המדינה", הדגיש בר-דוד. "צריך להחליט מה עושים עם המלחמה, מה עושים עם המפונים, מה עושים עם החטופים. אי אפשר להניח להם להינמק במנהרות בעזה. זה לא יעלה על הדעת, זו חובתה של המדינה ומשימתה הראשונה. אנחנו צריכים עכשיו להחזיר את החטופים ולהחזיר את הכלכלה והמשק והמצב שלו לצמיחה".

יו"ר הסתדרות עובדי המדינה עו"ד אופיר אלקלעי: "אתם ההוכחה שיש עובדים בישראל. אתם עבדתם מהרגע הראשון של הלחימה ונתתם שירות מעולה ברווחה, בחינוך, בביטחון, בבריאות, בכלכלה ובכל תחום. כל זה למען הפצועים, המפונים, החטופים ולכל אזרחי מדינת ישראל. מדובר במעמד מרגש מאוד ואני רוצה להודות לנשיא המדינה, ליו"ר ההסתדרות, לראשי הוועדים ולכל המנכ"לים, העובדות והעובדים בשירות המדינה".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!