דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי י' בתמוז תשפ"ד 16.07.24
31.4°תל אביב
  • 30.9°ירושלים
  • 31.4°תל אביב
  • 30.1°חיפה
  • 31.5°אשדוד
  • 35.4°באר שבע
  • 41.6°אילת
  • 36.8°טבריה
  • 31.9°צפת
  • 33.3°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל

כל היהודים מומחים לערבים. כלומר לי, לאחמד.

ראשית שלא יהיו אי הבנות, שמי מוחמד ולא אחמד כמו שחלקכם קוראים לי. ובא לי לומר לכל חברי, ידידי והפטרונים מביניכם. די מביך אותי לראות ולשמוע איך כל היהודים נעשו "מומחים לענייני ערבים… כלומר מומחים לי רבאק!" בכל הוויכוחים שלהם, היהודים האלה, תמיד אתה שומע: אתה לא מכיר אותם, את הערבים האלה. אני מכיר אותם מצוין! ואת זה אומרים יהודים שבקושי מכירים את עצמם, אשקרה בקושי מכירים את עצמם היהודים האלה. היהודים האלה – כל הזמן המנהיגים שלהם עובדים עליהם אשקרה בעיניים. אבל את המנהיגים שלהם הטמבלים היהודים מכירים? לא כל הזמן המנהיגים שלהם עובדים עליהם אשקרה בעיניים?…אבל אותי הם מכירים הכי טוב היהודים האלה. אמרתי את זה כבר קודם, אבל זה כל כך מעצבן אותי שאני לא יכול שלא לחזור על זה שוב ושוב מאה פעם כמו חולה טורט. היהודים מכירים אותי. מכירים אותי. מכירים… אותי… נמאס לי!

הנה בכל ויכוח שולפים מרוקאים שנולדו כבר בישראל את הטיעון המנצח שלהם לאשכנזים: אתם האשכנזים לא מכירים את הערבים כמו שאנחנו יוצאי עדות המזרח מכירים אותם. זאת אומרת, הם מתכוונים לזה שהם מכירים אותנו כחיות טרף שרצות בשבריות שלופות עם רצח בעיניים לשחוט כל יהודי שאנחנו רואים. זו הכוונה של ההיכרות של הבני אלף אתנו. חשבתם שהם מכירים את התכונות הטובות שלנו המרוקאים האלה? הצחקתם אותי. אבל מי הם בכלל?- הם בעצמם ערבים המרוקאים האלה! ולא רק הם מדברים ככה: כל המזרחים שנולדו בישראל, שסבא וסבתא שלהם נולדו בעיראק, לוב, תימן-כוווולם! כולם אותו פזמון: "אם תסובב את הגב לערבי יתקע לך סכין, מה אתה מבין בערבים יא אשכנזי רכרוכי?".

אבל רק המזרחים מתייחסים אלינו כזבל? רגע, רגע!. לא שמעתם הכול. הכי טוב מכירים אותנו הרוסים והאוקראינים. בכל ויכוח הם אומרים, דקה אחרי שהם נוחתים בארץ , "אתם יזראלים לא מכיר מוסלמים, אנחנו מכיר מוסלמים טוף טוף מרוסיה. מוסלמי לדעת רק כוח!". אינעל אבוק על הרוסים האלה! – המוסלמים שלושת אלפים קילומטר מהרוסים והם מכירים אותי בערך כמו ליברמן יימח שמו שעוד לא למד עברית וזה מה שהוא יודע להגיד. ראיתם, את הסיסמא שלו בבחירות: 'לא דופק חשבון לטיבי' המאנייק, קודם שילמד עברית מטיבי הלכלוך הזה.
עובד אתי אחד, אוקראיני , משוויץ לפני כולם איך זייף תעודות שסבא שלו יהודי. החרא הזה, הכי שונא ערבים שאני מכיר! בגלל שלמדתי את ההיסטוריה שלכם, חמלניצקי, וכל הקוזקים, לך תדע אם סבא שלו לא אנס יהודיות באוקראינה. וואלה, יש לי חבר הישאם, ערבי-נוצרי דתי, הכנסיות מלאות "יהודים" רוסים ואוקראינים. אלה לאומנים באוקראינה וברוסיה, לאומנים פה, מה זאת אומרת לאומנים? תכל'ס: שונאי ערבים. לאומני הוא לאומני בכל מקום בעולם. רק תיתן לו הזדמנות לשנוא. באמריקה הרוסים שונאים שחורים, בצרפת הם שונאים ערבים-מרוקאים בישראל הם שונאים יהודים-מרוקאים. אז למה ממשלת ישראל לא עושה כלום עם הגויים האלה? הצחקתם אותי! אתם לא מכירים את הממשלה שלכם ואתם משוויצים שאתם מכירים אותי! אהבלים! הרוסים הגויים האלה מצביעים למפלגות אשקרה ימניות.

ויש את הטיפוס הזה המושבניק או הקיבוצניק השמאלני. אחד מהם הוא שכן שלנו שישים שנה הקיבוצניק הזה, עוד אבא שלי היה שכן של אבא שלו. יום אחד הגיע אלי לכפר עם כמה חברים, בג'יפ שלו בלי הזמנה, נותן צ'פחה, אהלן מוחמד, כיפ חאלק. אני בסדר גידי. מתישבים אצלי השמאלנים. קפה, באקלווה' ( הם מצפים לחומוס וכבש על האש הם חושבים שאצלנו הערבים הכבשים גדלים על העצים- בחיים לא ראיתי יהודי מזמין אותי אליו הביתה רק להיפך!) והוא אומר לי הקיבוצניק השמאלני: תשמע מוחמד. יש לנו ויכוח עם החברים שהבאתי שמצביעים מר"צ, הוא אומר, אני אומר להם שאתם הערבים לא סובלים את חברי הכנסת שלכם, טיבי, איימן עודה וכל אלה, כי הם לא עושים כלום בשבילכם. אז באתי אליך מוחמד שתגיד לחברים שלי, כמה אתה לא סובל את חברי הכנסת הערבים… הם מרמת השרון, לא מכירים ערבים.
פתאום, בפעם הראשונה, עלה לי הדם לראש. בדרך כלל אני לא מתווכח, אני צוחק כמו אידיוט. שיגיד מה שהוא רוצה, אח שלי עובד אצלו במפעל בקיבוץ, מה אני צריך בעיות בשביל אח שלי והמשפחה שלו?
"תגיד" אני אומר לו, לגידי הזה אני לא יכול להתאפק – מתפוצץ מבפנים "ואתם , היהודים, אוהבים את כל חברי הכנסת שלכם? אתה יודע מה גידי? תראה לי עשרה חברי כנסת יהודים שאתה אוהב! ואני לא רק מדבר על ביטן, אמסלם, רגב וכל הזבלה האלה, אני מדבר על בנט-כולכם אוהבים, שקד? ויחימוביץ' ולבני, כולכם אוהבים?… אתה יודע גידי , אני אומר לקיבוצניק השמאלני, שביבי הוא גם חבר כנסת? מה אתם אומרים?- יצא לי חרוז יפה "גידי-ביבי"
ויש שמאלנים שכל הזמן מנסים להצחיק אותי בזה שהם מצטטים במפגשים אתי משפטים של גזענים יהודים, יעני בשביל הצחוק ,בשביל להראות שהם חברים שלי…לי נמאס!!!!!אותי זה לא מצחיק!
והכי אני אוהב את אלה שמפשפשים לי בארנק, ואומרים: הערבים האלה לא משלמים מס הכנסה. אינעל רבכום, אנחנו כמעט כולנו שכירים, אנחנו יכולים להעלים מס הכנסה? ואתם הכי הרבה לוקחים ביטוח לאומי!, הם אומרים. ואני שוב באינעל רבכום! : אנחנו הערבים הכי עניים. ואנחנו עובדים בעבודות הכי חרא בבניין, בזבל בונים לכם את המדינה ומנקים לכם את כל הלכלוך, כל הזמן נהרגים ונפצעים, כל ערבי שני נכה, איך לא נהיה במקום הראשון בביטוח לאומי… אה זה לפיד הכניס לכם לראש. "לא!!! הם עונים לי. לא הפועלים, אלא חשמלאים, טייחים, רצפים-הם לא נותנים חשבונית. ואני שוב עם האינעל רבאק: ואינסטלטורים יהודים נותנים חשבוניות? הכול מתחת לשולחן! ואם ערבי לא נותן חשבונית – אתם מבקשים ממנו חשבונית? בתחת. כל יהודי שבונה בית מגיע אל האינסטלטור הערבי ואומר: "תגיד לי מה המחיר? אבל אחמד בלי חשבונית יעני תעשה לי בזול. אז מי גונב את המדינה אם לא אתם היהודים.
אבל אתם?… הכי הכי מומחים לענייני. כלומר מומחים לי. לערבי. אתם יודעים מה? אני אזרוק לכם ישר לפנים. גם הנאצים בשואה היו הכי מומחים לענייני יהודים… לא? אבל אל תכתוב שאמרתי את זה… על שואה אסור לדבר בישראל… בחיית יצחק אל תרשום את שמי …לא את השפ שלי מוחמד ולא מאיפה אני… אתה יודע מה? תרשום ששמי אחמד.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!