דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי י' בתמוז תשפ"ד 16.07.24
28.2°תל אביב
  • 25.1°ירושלים
  • 28.2°תל אביב
  • 26.8°חיפה
  • 28.8°אשדוד
  • 28.5°באר שבע
  • 38.9°אילת
  • 32.4°טבריה
  • 25.8°צפת
  • 28.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל

התלונה המטרידה / נחשף קשר בין האישה המאשימה את גנץ בהטרדה מינית ללשכת מירי רגב

נאוה ג'ייקובס פרסמה פוסט המאשים את בני גנץ בחשיפת איבר מינו בפניה בהיותם בכפר הירוק | כעת נחשף כי דוברה של רגב כתב כבר בסוף ינואר כי בקרוב יתפרסם הנושא | עוזרת של השרה קישרה בינה לבין עיתונאית מחדשות 12

יו"ר כחול לבן בני גנץ ושרת התרבות מירי רגב (צילום: תומר נויברג/ מרים אלטשר/פלאש90)
יו"ר כחול לבן בני גנץ ושרת התרבות מירי רגב (צילום: תומר נויברג/ מרים אלטשר/פלאש90)
נתי יפת

תגובה שכתב בפייסבוק לפני כחודש אלי סבתי, דוברה של שרת התרבות מירי רגב, חושפת כי לשכתה עמדה בקשר בשבועות האחרונים עם נאוה ג'ייקובס, שפירסמה אתמול (רביעי) פוסט המאשים את בני גנץ בחשיפת איבר מינו בפניה כשהיו נערים בבית הספר החקלאי הכפר הירוק. כתבת "וואלה news" טל שלו הביאה הבוקר את הסיפור, המעלה חשד כי תלונת ג'ייקובס נגועה באינטרסים פוליטיים. ג'ייקובס אישרה כי אכן היתה בקשר עם לשכת רגב.

תגובתו של סבתי נכתבה ב-31 בינואר, במענה להפניית פייסבוק לעמוד של בני גנץ ברשת החברתית. סבתי כתב שם: "אגב: ממש בקרוב, מי חשף את איבר מינו מול בנות בכפר הירוק?". בלשכת רגב הודו היום כי סייעו לג'ייקובס ליצור קשר עם כתבת חדשות 12 דפנה ליאל, שפירסמה אתמול כתבה בנושא, במסגרתה ראיינה את ג'ייקובס, אך הכחישו כי עשו מעבר לכך. החיבור הראשוני בין ג'ייקובס לליאל נועד מלכתחילה להביא לפרסום תחקיר מעמיק, אך תחקיר כזה לא פורסם.

"לפני כחודש נעשתה פנייה מצידה של נאווה ג'ייקובס לעוזרת של השרה, אותה פגשה באקראי בניו יורק", נכתב בתגובה המלאה של לשכת רגב. "ג'ייקובס לא היתה בקשר עם עוזרת השרה עד לפני חודש, עת ביקשה לשוחח עם השרה רגב בנושא אישי הנוגע להטרדה מינית. השרה רגב לא שוחחה איתה והשיבה באמצעות העוזרת שלה, כי עם כל הצער והכאב שבדבר, היא מציעה לה לפנות בתלונה לרשויות החוק.

"ג'ייקובס ביקשה מעוזרת השרה שתחבר אליה עיתונאית מחדשות 12 כדי לשטוח באוזניה את סיפורה האישי וכך היה. העוזרת והדובר ביצעו את החיבור לכתבת החדשות, ומכאן השיח והטיפול בסוגייה נעשה באופן ישיר בין הכתבת לג'ייקובס בלבד".

ממפלגת כחול לבן נמסר היום בתגובה לפרסום: "חשיפת הקשר בין לשכת מירי רגב לתלונת השווא של נאוה גייקובס מחייבת חקירה פלילית מיידית. יום אחרי השימוש בדמם של חללי צה"ל לצרכי קמפיין נתניהו, מתבהרת עלילת דם נוספת, העושה שימוש בקורבנות הטרדה מינית כדי לטפול תלונת שווא תוך ניצול המתלוננת".

"גורמי האכיפה מחויבים לשים קו אדום בוהק מול עיניהם של רגב ושותפיה, ולהעמידם לדין אם יתברר שהיו שותפים לעלילה. אי אפשר יהיה לטעון שוב שזו טעות של עורכים – יש כאן שיטה של נתניהו-רגב שאין בה שום גבול ושום דבר קדוש למעט הישרדותם הפוליטית. אנחנו מאמינים שהציבור יוכיח להם שנמאס כבר משיטת נתניהו-רגב".

רגב הגיבה היום אישית לפרסום, וזאת מעבר לתגובה הרשמית של לשכתה: "היא התקשרה ללשכה שלי לפני חודש, אתם מצפים שאני אנתק לה את הטלפון? מי שצריך לחקור זה את בני גנץ. אם הוא לא עשה את זה, שיעמוד מול נאוה ויגיד 'לא עשיתי את זה'. אם זה היה מישהו מהימין כולם היו קופצים עם כותרות. אבל כשזה מישהו משמאל, מנסים לשמור בצמר גפן. זה מבייש את כל ארגוני הנשים שלא עושות שום דבר כדי לחזק את נאוה. אני מקווה שבסופו של יום אדון גנץ או יתנצל או יעמוד ויגיד מה קרה שם. נאווה, אני לא מכירה אותך באופן אישי, אבל אני רוצה לחזק אותך".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!