דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי י' בתמוז תשפ"ד 16.07.24
31.4°תל אביב
  • 30.9°ירושלים
  • 31.4°תל אביב
  • 30.1°חיפה
  • 31.5°אשדוד
  • 35.4°באר שבע
  • 41.6°אילת
  • 36.8°טבריה
  • 31.9°צפת
  • 33.3°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / מנצחת: סידני לרו שמראה שאפשר להיות ספורטאית גם בזמן ההריון

וגם - דיאנה ויסמן שוברת עוד שיא ישראלי על מסלול הריצה, הפעם באולם | השופט ששכח את השלט בחדר ההלבשה וחזר עשרות שנים בזמן | וכוכבת נבחרת ארה"ב בכדורגל שריגשה את הנערה שנפצעה קשה בתאונת דרכים

סדיני לרו באימון אורלנדו פרייד (Photo by Nick Tre. Smith/Icon Sportswire via Getty Images)
סדיני לרו באימון אורלנדו פרייד (Photo by Nick Tre. Smith/Icon Sportswire via Getty Images)
ליאור ברטל
יאיר צוקר
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מנצחת ושלמה עם עצמה: סידני לרו

ליאור ברטל

שחקנית נבחרת ארה"ב וקבוצת אורלנדו פרייד סידני לרו, מוכיחה שלאהבה למשחק אין גבולות, כאשר החליטה להגיע לאימוני פתיחת העונה של קבוצתה בהריון מתקדם של 5 וחצי חודשים. לרו בת ה-28 כבשה בעונת 2018, 6 שערי ליגה ב-20 משחקים. במהלך הקריירה שלה היא זכתה במדי נבחרת ארה"ב במדליית הזהב האולימפית בשנת 2012 וזכתה באליפות העולם בשנת 2015. לרו הופיעה סך הכל 77 פעמים במדי הנבחרת וכבשה סך הכל 35 שערים.

לרו משלבת את קריירת הכדורגל שלה, לצד היותה אמא וגידול בנה בן השנתיים וחצי קאסיוס. גם בזמן ההריון המתקדם, לרוק מסרבת לשבת בבית לנוח ומתחילה להתכונן ביחד עם חברותיה לקבוצה לקראת העונה הבאה.

מנצחת ולא נעצרת בשיא: דיאנה ויסמן

יאיר צוקר

האתלטית הישראלית דיאנה ויסמן ממשיכה לשבור שיאים בזירה בינלאומית. לאחר שהדהימה בשנה שעברה כששברה את השיא המיתולוגי של אסתר רוט שחמורוב ב-100 מטר ואת השיא ב-200 מ', עשתה זאת השבוע בריצה ל-60 מטרים במסגרת אליפות אירופה באולם שנערכת בגלזגו. ויסמן בת ה-20 הייתה המזנקת המהירה ביותר במקצה המוקדמות, אותו סיימה בזמן של 7.33 שניות.

בחצי הגמר היא כבר שיפרה את השיא והציבה אותו על 7.32 שניות – שיפור של מאית אחת לתוצאה מהמוקדמות. למרות השיא המדהימה יסמן ציפתה לסיים בין שני המקומות הראשונים להעפיל לגמר אבל חצתה את קו הסיום רק במקום החמישי והסתפקה בשיא הישראלי ובהופעה נהדרת באליפות.

דיאנה ויסמן ואסתר רוט שחמורוב באליפות ישראל באתלטיקה (צילום טיבור ייגר)
דיאנה ויסמן ואסתר רוט שחמורוב באליפות ישראל באתלטיקה (צילום טיבור ייגר)

מפסיד עם דף ועט: השופט הרביעי

ליאור ברטל

כמה יפים היו הימים ששופט כדורגל היה צריך רק משרוקית ופנקס, בלי כל השיפורים הטכנולוגיים שנכנסו בשנים האחרונות. ביום חמישי העפילה אתלטיקו מניירו הברזילאית לשלב הבתים של "הקופה ליברטדורס", לאחר שניצחה בסיכום שני המשחקים את דפנסור מאורוגוואי. במהלך המשחק הביתי, רצה השופט לסמן על חילוף, אבל אז התגלה שמישהו שכח להביא את השלטים האלקטרונים ולכן השופט הרביעי גילה תושייה חזר 100 שנה בזמן והשתמש בדפי נייר וטוש במקום.

מנצחת בחיבור לקהל: טובין הית'

ליאור ברטל

במהלך טורניר הכדורגל המסורתי שנבחרת ארה"ב מארחת "she believes",  שולחים שחקניות כדורגל הצעות לנערות בין הגילאים 13-17 שמבטאות את רוח ההגשמה של טורניר ע"י מנהיגות בקהילה ועשייה חברתית למען שיפור החברה בה הן חיות.

השנה נבחרה מקנה וורהד בת ה-15, לאחר ששחקניות קבוצת הנערות בה שיחקה עד לפני שנה, הציעו אותה בסרטון ששלחו למארגני הטורניר. וורהד הייתה שחקנית כדורגל עד שעברה תאונת דרכים לפני שנה שהשאירה אותה משותקת בחלק גופה התחתון. למרות הפציעה, וורהד המשיכה להתאמן וכעת מתחילה לעסוק בספורט פראלימפי. 

הפרס בו זכתה היה כרטיסים חינם למשחק שנערך השבוע בין אנגליה לארה"ב ופגישה עם הכוכבת האהובה עלייה טובין הית'. הית' התרגשה לפגוש את הנערה הצעירה ונתנה לה את מספר הטלפון שלה, כדי שהיא תוכל לשמור איתה על קשר. כך עושים חיבור נכון ויפה, בין ספורט לקהילה!

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!