דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי י' בתמוז תשפ"ד 16.07.24
28.2°תל אביב
  • 25.1°ירושלים
  • 28.2°תל אביב
  • 26.8°חיפה
  • 28.8°אשדוד
  • 28.5°באר שבע
  • 38.9°אילת
  • 32.4°טבריה
  • 25.8°צפת
  • 28.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
צ'לסי

כדורגל נשים / שחקניות חיזוק: קבוצת הנשים של צ'לסי תגיע למשחק ידידות בישראל

ב-20 באוגוסט יזכו האוהדים הישראלים לראות את קבוצת הנשים של מועדון הפאר האנגלי צ'לסי במשחק שייערך מול נבחרת ישראל | משחק הידידות הוא חלק ממאמץ משותף להגביר את העניין בכדורגל הנשים בישראל ובעולם

מועדון כדורגל הנשים צ'לסי (Photo by Chelsea Football Club)
מועדון כדורגל הנשים צ'לסי (Photo by Chelsea Football Club)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

כדורגל הנשים בישראל, יכזה הקיץ להפתעה נהדרת וחיזוק מכיוון מעניין – קבוצת הנשים של מועדון הכדורגל צ'לסי הודיעה שתגיע הקיץ לטובת משחק ידידות מול נבחרת הנשים של ישראל, בנסיון לסייע בקידום ופיתוח העניין בכדורגל הנשים הישראלי. המשחק, שיתקים ב-20 באוגוסט באצטדיון המושבה, הינו חלק מפרויקט משותף של צ'לסי וההתאחדות לכדורגל בישראל. במהלך הביקור בארץ תעבוד קרן צ'לסי עם מספר עמותות ישראליות שונות, לקידום ספורט נשים ונערות, ופיתוח הענף.

מועדון כדורגל הנשים צ'לסי (Photo by Chelsea Football Club)
מועדון כדורגל הנשים צ'לסי (Photo by Chelsea Football Club)

קבוצת הנשים של צ'לסי נחשבת לאחת הקבוצות הטובות בעולם. הקבוצה זכתה באליפות אנגליה בעונת 2017/18 והגיעה בעונה הקודמת לחצי גמר ליגת האלופות. במדי הקבוצה משחקות כוכבות כדורגל מהטופ העולמי – פראן קירבי, מילי בריט, קרן קארני מאנגליה. מריה ת’ורסדוטיר ומארן מיילדה שחקניות נבחרת נורווגיה והכוכבת הצעירה של נבחרת סקוטלנד ארין קאטברט. את הקבוצה מאמנת אמה האייז.

יו"ר מועדון צ'לסי, ברוס באק, הכריז על משחק הידידות בישראל: "אנו שמחים להביא את הקבוצה לישראל הקיץ, למשחק מול נבחרת הנשים של ישראל. המשחק יסייע להגביר את החשיפה לכדורגל נשים, וכן יהווה התחלה מאתגרת לאימוני טרום העונה. אנו מקווים שהביקור בישראל יהיה רגע מיוחד לא רק עבור קהל האוהדים שלנו בישראל והשחקניות שלנו, אלא גם יתרום לחיזוק ספורט הנשים בישראל".

באק הוסיף, "מוקדם יותר השנה, קיימנו עם קבוצת הגברים שלנו משחק ידידות בבוסטון, וגייסנו 4 מיליון דולר למאבק באנטישמיות. גם קבוצת הנשים שלנו מעורבת מאוד בקמפיין, והשחקניות נפגשו השנה עם ניצולת השואה סוזן פולק וביחד ציינו את יום הזיכרון לשואה ולגבורה באמצעות קמפיין #WeRemember. שחקניות צ'לסי לוקחות חלק לאורך כל העונה, בפעילות עם העמותה הבינלאומית Plan International, וכן תומכות נלהבות של קמפיין 'שרוכי הקשת '’Rainbow Laces לתמיכה בקהילת הלהט"ב של סטונוול. אנו רואים במשחק שלנו בישראל צעד נוסף במחויבות של צ'לסי לרתום את כוחו של הכדורגל לטובת מטרות טובות ברחבי העולם".

נבחרת ישראל נשים מול סרביה (ההתאחדות לכדורגל בישראל)
נבחרת ישראל נשים מול סרביה (ההתאחדות לכדורגל בישראל)

רותם קמר, מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל אמר: "הגעת קבוצת הנשים של צ'לסי למשחק ידידות בישראל היא הזדמנות מצוינת למקד את תשומת הלב בכדורגל הנשים, ודאי כאשר קבוצה כה בכירה ומובילה בענף מגיעה לכאן. נבחרת הנשים של ישראל מתחילה בהכנות למוקדמות אליפות אירופה 2021, וההתמודדות מול צ'לסי היא חלק מההכנות שלנו ליריבות בכירות כמו איטליה (29.8) ודנמרק (3.9). תרומתה של צ'לסי, בהנהגתו של הבעלים רומן אברמוביץ', למאבק באנטישמיות ולקידום השוויון והסובלנות היא מן הידועות, ואנו רואים את המפגש הצפוי כשילוב כוחות לטובת השגת מטרות חברתיות נשגבות. הקהל שיגיע למשחק ייהנה מאיכות מקצועית ומהזדמנות לאמירה ברורה לטובת כדורגל הנשים".

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!