לאחר שהסתיימה אמש (רביעי) הפגישה שזימן ראש הממשלה נתניהו עם שר התחבורה בצלאל סמוטריץ', משרד האוצר, רמ"י והיועץ המשפטי לממשלה, נפגשה מועצת העיר אילת להכריע על המשך המחאה כנגד סגירתו של שדה דב.
מועצת העיר שהתכנסה באוהל החירום הממוקם בת"א, דנה במשמעויות ההרסניות על חיי תושבי אילת, על רקע כוונת ראש הממשלה לסגור את שדה דב. המועצה אישרה פה אחד את תכנית ההמשך למחאה נגד סגירת שדה דב, הכוללת כיבוי של אורות העיר ביום ראשון הקרוב, ונהירה של תושבי אילת אל שדה דב במטרה לשתקו, ואף "ככל שיידרש, ייאזקו על הגדרות", כך לדברי המארגנים.
מועצת העיר אילת פנתה בזעקה, כאב ודאגה לראש הממשלה, ודרשה ממנו להפעיל את סמכותו באומץ ולעצור את פינוי שדה דב. המועצה דורשת לקדם את הצעת החוק של שר התחבורה, ובתווך של שלוש השנים למצוא לעיר אילת חלופות תחבורתיות ראויות ולשבת עם הנהלת העירייה להכנת תוכנית אסטרטגית מתוקצבת שתביא לשיפור מתמיד של איכות החיים של תושבי העיר אילת.
ראש העיר מאיר יצחק הלוי, אמר בפתח הישיבה: ״זו שעת צרה אמיתית לעיר אילת! לסגור את שדה דב, זה להמיט כליה על העיר אילת״. סגן וממלא מקום ראש העירייה – אלי לנקרי הביא בפני המועצה את ממצאי הדו״ח שביצע הכלכלן דוד בועז הנוגעים למשמעויות ההרסניות בסגירת שדה דב, בדגש על ענף התיירות. בדו"ח מציין בועז כי הרחקת אילת מת"א תגרום לירידה שנתית של 13% בכניסות לעיר של תיירים מקומיים ובירידה של כ-850,000 לינות. כמו כן, 1,400 חדרי מלון צפויים להיסגר וכך גם מאות בתי עסק מכלל 7,500 עסקים קיימים בעיר אילת. עוד מוסיף בועז, כי התוצר של אילת (המוערך בכ-12 מיליארד) צפוי לרדת בכ-10%, מתוך כ-30,000 מועסקים צפויים להיות כ-3,000 מובטלים וערך הנכסים (המוערך בכ-300 מיליארד שקל) צפוי לרדת בלפחות ב-5%. הירידה בתוצר תביא כמובן לקיטון בהכנסות ממיסים של המדינה. הנזק הישיר בלבד הינו אובדן תוצר של 1.2 מיליארד שקל לשנה וירידה של 15 מיליארד שקל בערך הנכסים בעיר. מתוך כך, נזקי האבטלה האמיתיים לא יתבטאו בתשלומי אבטלה, אלא בנטישת העיר ובפגיעה בחוסנה האסטרטגי של אילת
מוקדם יותר השר סמוטריץ' מסר כי הציג בפני נתניהו את המתווה לדחיית פינוי השדה עד מציאת פתרונות אופטימליים למען תושבי אילת. גורמי המקצוע הציגו אף הם את הקשיים המשפטיים והתקציביים שיש לדעתם במתווה המוצג. ראש הממשלה יכריע בסוגיה ביממה הקרובה.
שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' אמר עם סיום הישיבה "אני מאמין במתווה שהוצג וחושב שיש לו היתכנות להשאיר את נתיב האוויר פתוח. בכל מקרה ובכל החלטה שתתקבל נעמוד לצידם של תושבי אילת ונעשה את המקסימום שביכולתינו למזער את הפגיעה בתושבי אילת והפריפריה."