דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי י' בתמוז תשפ"ד 16.07.24
27.1°תל אביב
  • 21.1°ירושלים
  • 27.1°תל אביב
  • 25.4°חיפה
  • 28.0°אשדוד
  • 24.6°באר שבע
  • 32.4°אילת
  • 28.7°טבריה
  • 23.6°צפת
  • 24.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
כדורגל

כדורגל / כבוד: נבחרת הנערות בכדורגל עד גיל 19 ניצחה 1:5 את לטביה, והעפילה לשלב העילית

הנבחרת עשתה זאת שוב וסיימה טורניר נהדר מבחינתה עם ניצחון מתוק על הלטביות, שמיקם אותן במקום השלישי בבית - ממנו העפילה לשלב העילית של מוקדמות אליפות אירופה | בשלב הבא ינסו הנערות להשיג את הכרטיס לאליפות, שתיערך ב-2020 בגיאורגיה

נבחרת הנערות עד גיל 19, במשחק מול לטביה על העלייה לשלב העילית, 7 לאוקטובר 2019 (ההתאחדות לכדורגל בישראל)
נבחרת הנערות עד גיל 19, במשחק מול לטביה על העלייה לשלב העילית, 7 לאוקטובר 2019 (ההתאחדות לכדורגל בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

הישג נהדר לנבחרת הנערות עד גיל 19 בכדורגל שהעפילה אתמול (יום שני) לשלב העילית של מוקדמות אליפות אירופה. הנבחרת אותה מאמנת שוערת העבר של נבחרת ישראל איריס אנטמן, הגיעה להישג הנהדר בפעם השניה בתולדותיה בזכות לניצחון גדול בתוצאה 1:5 על נבחרת לטביה.

בשבוע האחרון נבחרת הנערות של ישראל עד גיל 19 השתתפה במוקדמות אליפות אירופה שתערך ב-2020 בגיאורגיה. ישראל שובצה מהדרג השלישי עם הנבחרות, שוויץ, אוסטריה ולטביה. הנבחרת הישראלית הציגה יכול טובה במהלך הטורניר, כאשר הפסידה בתוצאות מינימליות לנבחרות החזקות יותר שוויץ ואוסטריה וקינחה בניצחון נהדר על לטביה. ישראל סיימה במקום השלישי בבית ובשקלול התוצאות אשר השיגו שאר הנבחרות בבתים האחרים, ישראל עלתה כאחת מ-4 הנבחרות הטובות ביותר שסיימו במקום השלישי. 

במשחק הפתיחה של שלב הבתים הראשון, ישראל הפסידה למארחת אוסטריה בתוצאה 2:0. מצמד שערים של החלוצה האוסטרית קטיה וינוריטר בדקות 32 ו-86. במשחק השני בטורניר הפסידה נבחרת ישראל לנבחרת שוויץ בתוצאה 1:0 משער של הקפטנית סוונג'ה פולמלי בדקה ה-67.

אמש (שני) במשחק האחרון והמכריע על המקום השלישי בבית המוקדם ודרכו על השגת הכרטיס החשוב לשלב העלית, ניצחה ישראל את נבחרת לטביה בתוצאה 1:5.כבשו לזכות ישראל: נועה סלימהוג'יץ כבשה עבור ישראל כבר בדקה ה-2, טל פיינגזיכט כבשה בפנדל בדקה ה-50 וכעבר 10 דקות הוסיפה שער נוסף, אירנה קוזנצוב כבשה את השער הרביעי בדקה ה-61, שלו פולישוק העלתה ל-0:5 בדקה ה-72. הלטביות חתמו את תוצאת המשחק 1:5 משער יחיד של קראסנובה בדקה ה-88.

כעת תחכה הנבחרת להגרלת שלב העלית. שם היא תפגוש נבחרות חזקות יותר ותנסה להשיג כמה שיותר נקודות, אשר ישפיעו על הדירוג של ישראל לקראת מוקדמות אליפות אירופה בשנה הבאה. ללא כל ספק ניתן לראות התקדמות משמעותית בנבחרות הצעירות של ישראל. בסוף החודש תצא נבחרת הנערות עד גיל 17 לטורניר המוקדמות בפורטוגל, שם תשחק מול הנבחרות המקבילות של פורטוגל, הולנד ולטביה במטרה לשחזר את ההישג של נבחרת הנערות עד גיל 19 וגם כן להעפיל לשלב העלית.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!