דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי י' בתמוז תשפ"ד 16.07.24
28.2°תל אביב
  • 25.1°ירושלים
  • 28.2°תל אביב
  • 26.8°חיפה
  • 28.8°אשדוד
  • 28.5°באר שבע
  • 38.9°אילת
  • 32.4°טבריה
  • 25.8°צפת
  • 28.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורסל / יורוקאפ: אליצור רמלה הפסידה לברנו הצ'כית אבל יכולה לעלות שלב

רמלה שמטה יתרון דו-ספרתי וספגה הפסד חוץ 72:69 לצ'כיות במשחק האחרון בשלב הבתים של היורוקאפ, עם 26 נקודות שקלעה טיפני מיטשל | בשביל שתעלה לשלב הבא, רמלה צריכה לקוות שבוטאש הטורקית תנצח הערב (ה') את גורזוב הפולנית

טיפאני מיטשל מאליצור נווה דוד רמלה במשחק מול ברנו הצ'כית (קרדיט: איגוד הכדורסל בישראל).
טיפאני מיטשל מאליצור נווה דוד רמלה במשחק מול ברנו הצ'כית (קרדיט: איגוד הכדורסל בישראל).
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

אליצור נווה דוד רמלה סיימה בצורה מאכזבת את שלב הבתים ביורוקאפ לאחר שהפסידה אמש (רביעי) בחוץ לברנו הצ'כית בתוצאה 72:69. בעקבות ההפסד, ירדה רמלה למאזן 3 ניצחונות ו-3 הפסדים בשלב הבתים ותצטרך לחכות למשחק האחרון בבית שיערך היום (חמישי) בין בוטאש הטורקית לגורזוב הפולנית, אותה ניצחה רמלה בשבוע שעבר, כדי לגלות האם תעפיל לשלב הבא בטורניר.

רמלה הייתה חייבת לנצח את המשחק האחרון בשלב הבתים, כדי להבטיח בעצמה את הכרטיס לשלב הבא, לאחר שגברה על הקבוצה הצ'כית ב-17 הפרש במשחק הראשון בין הקבוצות שנערך בישראל. ברנו פתחה בצורה נוראית את שלב הבתים עם 3 הפסדים רצופים ועשתה קאמבק שבסופו של דבר לא הספיק עם 3 ניצחונות רצופים. 

רמלה פתחה טוב יותר את המשחק וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 21:24. ברבע השני רמלה פתחה מבערים והחלה לברוח לקבוצה הביתית. בדקה ה-15 ירדן דנן עם זריקת עונשין מדויקת העלתה את רמלה ליתרון שיא במשחק של 14 נק'. עד המחצית הצ'כיות קיזזו את היתרון ורמלה ירדה למחצית עם יתרון 5 נק' בלבד, בתוצאה 42:37. רמלה פתחה מצוין את הרבע השלישי ועלתה כבר שוב ליתרון דו-ספרתי עם סל של אומו טורה שהעלה את רמלה ליתרון 11. ברנו המשיכה לקזז את היתרון של רמלה, עד שהפכה את התוצאה לזכותה 2 דקות לסיום ולבסוף ניצחה את המשחק בתוצאה 72:69. 

הרבו לקלוע לזכות רמלה: טיפני מיטשל 26 נק', אומה טאורה 13 נק', עדן רוטברג 11 נק', טינה קריבצ'ביץ 10 נק', ברטני בויד 5 נק, 10 רב', 10 אס' וירדן דנן 4 נק'

כאמור, רמלה תצטרך לקוות שהקבוצה הטורקית בוטאש תנצח את גורזוב הפולנית, כדי שהקבוצה הישראלית תעפיל מהמקום השני לשלב הפלייאוף. לקבוצה הטורקית יש מוטיבציה לנצח את המשחק, כי הקבוצה שתסיים במקום הראשון תעפיל באופן אוטומטי לשמינית הגמר. הקבוצה במקום השני תעפיל לשלב הפלייאוף ו-4 מתוך 10 הקבוצות שסיימו במקום השלישי גם יעפילו לשלב הפלייאוף. רמלה מחזיקה במאזן סלים שלישי ותתקשה להעפיל מהמקום השלישי, לכן היא חייבת לקוות שהפולניות יפסידו וכך רמלה תעלה בוודאות לשלב הבא. 

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!