דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי י' בתמוז תשפ"ד 16.07.24
31.4°תל אביב
  • 30.9°ירושלים
  • 31.4°תל אביב
  • 30.1°חיפה
  • 31.5°אשדוד
  • 35.4°באר שבע
  • 41.6°אילת
  • 36.8°טבריה
  • 31.9°צפת
  • 33.3°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורסל / נבחרת הנשים בכדורסל ספגה הפסד 90:51 לשבדיה ולא תעפיל לאליפות אירופה

הפסד שלישי לישראל במוקדמות אליפות אירופה, מול השבדיות שהיו עדיפות בכל שלבי המשחק | עדן רוטברג ודניאל רבר הוביל את ישראל עם 15 נק' כ"א | המאמן אלי רבי: "הבדלי הרמות לא משקפים את התוצאה"

נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל נשים מול שבדיה (צילום: איגוד הכדורסל בישראל)
נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל נשים מול שבדיה (צילום: איגוד הכדורסל בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

הפסד כואב לנבחרת הנשים בכדורסל 90:51 לנבחרת שבדיה, במוקדמות אליפות אירופה 2021. את ישראל הובילו עדן רוטברג ודניאל רבר עם 15 נק' כ"א. זהו הפסדה השלישי של הנבחרת הישראלית בטורניר המוקדמות, בעקבותיו לא תעפיל לאליפות אירופה שתיערך בספרד וצרפת. לישראל נשאר עוד משחק אחד בטורניר המוקדמות מול מונטנגרו.

נבחרת ישראל השיגה מחמאות על המשחק לפני יומיים מול מונטנגרו העדיפה, אך הפעם לא הצליחה להתמודד התקפית או הגנתית עם נבחרת שבדיה, שהגיעה למשחק עם הרכב חסר. השבדיות קלעו ב-52% מהשדה ו-55% מהשלוש, שלטו בריבאונד עם 43 ריבאונדים מול 26 של ישראל ועצרו את ההתקפה הישראלית על 33% אחוזים מהשדה בלבד. 

מהלך המשחק

ישראל פתחה בחמישייה עם גילי אייזנר, דניאל קארש, עדן ציפל, מרים חנון ואלכס כהן. ההגנה השבדית הייתה חזקה ואגריסיבית מאוד בפתיחה, ישראל התקשתה לייצר מצבי קליעה נוחים ונקלעה לפיגור מוקדם, עד שגילי אייזנר קלעה שלשה שהעלתה את הנבחרת על הלוח, 3 דקות במשחק. ככל שהמשחק התקדם האחוזים של השבדיות, במיוחד האחיות אלדברינק, הלכו וגדול והתוצאה בסיום הרבע הראשון עמדה על 13:22.

ההפרש צמח כבר בדקות הראשונות של הרבע השני ועמד על 15:31 לפני שאלי רבי הזעיק פסק זמן, 6 וחצי דקות להפסקה. הקפטנית עדן רוטברג הייתה הכלי ההתקפי החשוב של ישראל ברבע הזה, אבל השבדיות קלעו באחוזים גבוהים מאוד מעבר לקשת וירדו להפסקה ביתרון השיא שלהן, 25:52.

נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל נשים מול שבדיה (צילום: איגוד הכדורסל בישראל)
נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל נשים מול שבדיה (צילום: איגוד הכדורסל בישראל)

המחצית השנייה הייתה דומה, ישראל ניסתה לקזז את ההפרש אבל השבדיות היו גדולות על הנבחרת של אלי רבי וסיימו את הרבע השלישי ביתרון 33:70 ואת המשחק בניצחון 51:90, הפרש די דומה להפסד של ישראל לשבדיה בהיכל קבוצת שלמה, בשנה שעברה.

קלעו לישראל: עדן רוטבר 15, דניאל רבר 15, גילי אייזנר 6, אלכס כהן 5, דניאל קארש 5, לידע אורבך 4, אמי רינת 1. מירם חנון, שהאד עבוד, מאי דיין, עדן ציפל וצליל וטורי שיחקו אך לא קלעו. לשבדיה: פרידה אלברינק 28, ביטנה דראמה 16, קלרה לונדקוויסט 15.

המאמן, אלי רבי, אמר בסיום: "לא הצלחנו לשחזר את ההופעה שלנו מול מונטנגרו, שיחקנו הרבה פחות טוב. פגשנו גם נבחרת ברמה מאוד גבוהה, מיומנות ביצוע ברמה גבוהה, חטפנו 15 שלשות. הבדלי הרמות באו לידי ביטוי לאורך כל המשחק. למרות ההפרש הגדול אני לא יכול להגיד שהפרשי הרמות לא משקפים את התוצאה, הן נבחרת הרבה יותר טובה מאיתנו כרגע".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!