דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי י' בתמוז תשפ"ד 16.07.24
31.4°תל אביב
  • 30.9°ירושלים
  • 31.4°תל אביב
  • 30.1°חיפה
  • 31.5°אשדוד
  • 35.4°באר שבע
  • 41.6°אילת
  • 36.8°טבריה
  • 31.9°צפת
  • 33.3°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

"עירני ומגיב לסביבה": טייגר וודס נותח לאחר שנפצע בתאונת דרכים קשה

אגדת הגולף האמריקני מאושפז לאחר שהתהפך עם רכבו בלוס אנג'לס | משפחתו עדכנה: "טייגר מתאושש, הוא עבר ניתוח ארוך בחלק התחתון של רגלו הימנית ובקרסול"

טייגר וודס ובנו צ'רלי באליפות PNC בגולף (AP Photo/Phelan M. Ebenhack)
טייגר וודס ובנו צ'רלי באליפות PNC בגולף (AP Photo/Phelan M. Ebenhack)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

כוכב הגולף, טייגר וודס, נפצע הערב (שלישי) והובהל לבית החולים, לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים שבה רכבו התהפך. כך הודיע משרד השריף של לוס אנג’לס. בתאונה לא היו נפגעים נוספים פרט לשחקן הגולף האגדי. על פי ההודעה, כוחות החילוץ שהיו במקום, נאלצו לחלץ את וודס מרכבו בקושי רב.

סוכנו של השחקן, מארק שטיינברג, הודיע כי וודס נאלץ לעבור ניתוח, לאחר שספג כמה פציעות ברגלו. לפי ההערכות, וודס נהג ברכב השטח שלו, סטה מהדרך והתהפך, אך הסיבה לתאונה אינה ברורה. בכלי התקשורת בארה"ב חשפו תמונות מדאיגות של כלי הרכב לאחר התאונה.

רכבו של טייגר וודס על צדו לאחר התאונה בלוס אנג'לס (צילום מסך: KABC-TV דרך AP)
רכבו של טייגר וודס על צדו לאחר התאונה בלוס אנג'לס (צילום מסך: KABC-TV דרך AP)

"הוא עירני, מגיב לסביבה ומתאושש בחדרו", נמסר ממשפחתו שפרסמה הודעה רשמית בחשבון הטוויטר הפרטי של וודס. "אנחנו מודים לכולם על התמיכה וההודעות ברגע הקשה הזה. טייגר היה מעורב בתאונת דרכים בקליפורניה, הוא עבר ניתוח ארוך בחלק התחתון של רגלו הימנית ובקרסול אחרי שהגיע לבית החולים. תודה לרופאים ולבית החולים בלוס אנג'לס, שהתמיכה שלהם הייתה יוצאת מן הכלל. אנחנו ממשיכים להודות לכם אך מבקשים פרטיות".

וודס (45), שחקן הגולף הטוב בהיסטוריה, זכה ב-82 תארים לאורך הקריירה בסבב ה-PGA. כמו כן, זכה ב-15 תארי מייג'ור, כולל חמש פעמים במאסטרס. הוא זכה גם פעמיים באליפות ארצות הברית הפתוחה ועוד 3 פעמים באליפות בריטניה הפתוחה.

על זכייתו בטורניר 'פדאקס' קיבל וודס 10 מיליון דולר ובעקבות כך הפך לספורטאי הראשון בהיסטוריה שהרוויח למעלה ממיליארד דולר מעיסוקו בספורט.

ב-2009 נחשפו עדויותיהן של נשים רבות עמן קיים יחסי מין במהלך נישואיו. בעקבות הפרשה, החליט וודס לפרוש אך ב-16 במרץ 2010 חזר בו מהחלטתו. ב-2019 העניק לו נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ את מדליית החירות הנשיאותית.

שחקן הגולף טייגר וודס (AP Photo/Ryan Kang)
שחקן הגולף טייגר וודס (AP Photo/Ryan Kang)

אנשי ספורט מרחבי העולם, בניהם: סרינה וויליאמס, רפאל נדאל וסטף קרי הגיבו לתאונה ושלחו את תפילותיהם. כוכב לוס אנג'לס לייקרס, לברון ג'יימס צייץ: "לעזאזל, תפילות עבור טייגר וודס". נשיא ארה"ב לשעבר, ברק אובמה, כתב: שולח את תפילותיי לטייגר ומשפחתו הערב. אם למדנו משהו לאורך השנים, זה לעולם לא להספיד את טייגר".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!