דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי י' בתמוז תשפ"ד 16.07.24
28.5°תל אביב
  • 25.7°ירושלים
  • 28.5°תל אביב
  • 28.5°חיפה
  • 29.4°אשדוד
  • 28.3°באר שבע
  • 33.9°אילת
  • 28.8°טבריה
  • 24.9°צפת
  • 28.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
חוזרים לעבודה

חוזרים לעבודה: "אני מתחפשת, מתאפרת ויוצרת לי דמות כל בוקר מחדש. אנשים אומרים לי- "על זה משלמים לך? איזה כיף לך"

סול רוז-דוד (25) מנהלת צוות בידור בלאונרדו קלאב אילת מרשת מלונות פתאל: "אני מתה על אילת, זו עיר ממכרת. גדלתי בתל אביב ובירושלים, ופה יש מין בועה כזו שהזמן בה עוצר מלכת"

סול רוז-דוד: "זה המקום היחידי שאני יכולה למצוא את עצמי באמצע היום בים" (צילום: אלבום פרטי)
סול רוז-דוד: "זה המקום היחידי שאני יכולה למצוא את עצמי באמצע היום בים" (צילום: אלבום פרטי)
הדס יום טוב

סול רוז-דוד (25) מאילת, מנהלת צוות בידור בלאונרדו קלאב אילת מרשת מלונות פתאל | התגעגעה לבמה, וחיכתה כל ערב שביבי יגיד שהמלונות נפתחים | מרגישה שלתת לילדים בילוי איכותי זו ממש שליחות | בקורונה היא מצאה זוגיות והתמקדה ביצירת יותר תוכן ברשתות החברתיות, שם יש לה עשרות אלפי עוקבים.

"אני מנהלת צוות בידור במלון לאונרדו קלאב אילת, וזה כבר המלון השני בו אני מנהלת את הצוות. לנהל צוות בידור זה אומר להיות הכי מעודכנת שאפשר, במה קורה עכשיו, מה השירים הכי חמים, מה מעסיק ומעניין ילדים עכשיו, להתאים פעילויות כל הזמן למצב העדכני לילדים ומבוגרים ולתת מענה לכולם, עם פעילויות לילדים ביום ומענה גם למבוגרים בערב.

חזרנו לפעילות לפני שבועיים. בקיץ חזרנו לחודש בערך במסגרת התו הסגול. זה לא היה אותו דבר כמו לחזור לפעילות מלאה. הכי מדהים זה פתאום לפגוש שוב את הילדים. את מרגישה מהם ורואה עליהם שאלה ילדים שלא יצאו ולא חוו מפגש אנושי הרבה מאוד זמן, וכמה שחסרה להם היכולת להשתחרר, לשתף, לספר.

אם לפני הקורונה היו מגיעים לפעילות חצי מהילדים במלון, עכשיו מגיעים כולם. הם באים בפול מרץ,  משתוקקים לפעילות, לשחק, לרקוד, להשתולל, להיות ילדים. יש משפחות שמגיעות למלון ואומרות לי שהילדים שלהם עוד לא הספיקו ללמוד לשחק עם ילדים אחרים. הם התחילו את הגן ממש כשנכנסו לקורונה, מצאו את עצמם סגורים בבית במשך שנה כמעט. לשלב אותם זו עבודה לא פשוטה, אבל אני מרגישה שאני ממלאת תפקיד מאוד חשוב בהתפתחות שלהם ונותנת להם מענה למשהו שהם כל כך צריכים, אני פותחת להם את הדלת הזו, וזה דבר ענק בעיני".

הבמה

"מאוד התגעגעתי לעבודה שלי, הצוות שלי ואני ספרנו את הימים עד שיפתחו המלונות ונוכל לחזור לעבוד. כל ערב היינו צופים במה שקראנו לו "התכנית של ביבי", ומחכים שהוא יגיד שהמלונות נפתחים. אני באמת לא מבינה איך יש אנשים שלא רוצים לחזור מחל"ת, אנחנו עכשיו מנסים לגייס עובדים חדשים וזה באמת לא פשוט.

אבל בכל זאת בקורונה היו כמה דברים מאוד טובים. ממש בתחילת הקורונה נכנס לגור איתי בדירה שותף חדש. היינו תקועים בבית, הכרנו והתאהבנו והיום אנחנו זוג. חוץ מזה, אני סוג של אושיית רשת, ויש לי הרבה עוקבים בכל הרשתות החברתיות. בגלל שהיה לי זמן, חזרתי יותר ליצור תוכן ולהיות יותר פעילה, מה שהקהל שלי מאוד אהב.

התגעגעתי מאוד לבמה, יש משהו מקסים בלחזור לעמוד על במה ולשמוע מחיאות כפיים. העבודה הזו היא אושר מבחינתי. יש לי במה פתוחה להגשים את כל החלומות שלי: לשיר, לרקוד, להופיע, לשחק. עכשיו אנחנו עושים בערבים הרבה מופעים, ולאחרונה חידשנו את ספר הג'ונגל בגרסה מודרנית עם שירים של סטטיק ובן אל, בן זיני וטיילור ועוד. מנסים להתאים את הקלסיקות של פעם לילדים של היום".

אילת

"צוות בידור זו עבודה מאוד מתישה פיזית. החום של אילת מתיש, ואת כל היום על הרגליים, אחראית על ילדים שלא תמיד קל לרצות. אבל הסיפוק הוא אדיר. זו באמת הפעם ראשונה שיש לי עבודה שאני לא מתבאסת לקום אליה בבוקר, גם אם ישנתי רק ארבע שעות בלילה.

סול רוז-דוד: "כל פעם שאני מעלה סטורי מהמלון אנשים אומרים לי- "על זה משלמים לך? איזה כיף לך" (צילום: אלבום פרטי)
סול רוז-דוד: "כל פעם שאני מעלה סטורי מהמלון אנשים אומרים לי- "על זה משלמים לך? איזה כיף לך" (צילום: אלבום פרטי)

כל יום אני קמה בבוקר, מקבלת את האורחים ומתחילה את היום במועדון הילדים במלון. אני מתחפשת, אני מתאפרת, יוצרת לי דמות כל בוקר מחדש. שיא הכיף זה בוקר בריכה, אני עולה על בגד ים, מתערבבת עם האורחים, רוקדת, עושה המון משחקים עם הילדים והמשפחות- הרבה אגדו ו"פתאל פתאל", שזה שיר הקיץ שלנו. כל פעם שאני מעלה סטורי מהמלון אנשים אומרים לי- "על זה משלמים לך? איזה כיף לך".

חוץ מזה אני מתה על אילת, זו עיר ממכרת. גדלתי בתל אביב ובירושלים, ופה יש מין בועה כזו שהזמן בה עוצר מלכת. זה המקום היחידי שאני יכולה למצוא את עצמי באמצע היום בים. שיום החופש שלך יכול להיות ביום שני ועדיין יהיה לך ים ומסעדות וקניונים ובילויים כאילו זה סופ"ש. אין פקקים, אין בלאגן, הכל במרחק הליכה. לגמרי התאהבתי במקום הזה. אני גם חושבת ללמוד את תחום המלונאות ולהפוך את זה לקריירה של ממש, ולהשתקע כאן, בקצה העולם".

לא רק אגדו בבריכה

"ברשתות החברתיות אני עוסקת בהומור פמניסטי. אני מדברת הרבה על אלימות נגד נשים, הטרדות מיניות והאשמת הקורבן. זה התחיל כשפרסמתי תשובות עוקצניות שהייתי עונה לגברים שהטרידו אותי, ומשם זה התפתח לסוג הומור נשי-פמניסטי שפיתחתי, שעוסק הרבה גם בהעברת האשמה לצד התוקף ומתנגד להאשמת הקורבן.

הרבה פעמים קורה שמזהים אותי במלון, ואפילו יצא שאורחים סגרו חופשה במיוחד בלאונרדו כי הילדות רצו להיות במלון שאני עובדת בו. אורחים מתלהבים, מבקשים תמונות. זה מאוד מרגש אותי שאני והתכנים שאני מייצרת מדברים לאנשים ובמיוחד לילדים ולילדות.

יש עדיין את הסטיגמה על צוות בידור שזה בנות עם ביקיני שמקפצות. אבל זה ממש לא נכון. חוץ מזה שיש היום גם בנים בצוותי בידור, גם התוכן הוא איכותי ולהיות בצוות בידור זה הרבה יותר מלעשות אגדו בביקיני בברכה. בצוות שלי יש אנשים מוכשרים, אמנים, שעובדים קשה, ואני מרגישה שליחות בזה שאני יודעת שהאורח שמשקיע המון כסף בחופשה, והוא והילדים שלו מקבלים את החוויה הכי טובה ואיכותית שאפשר".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!