דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי י' בתמוז תשפ"ד 16.07.24
31.4°תל אביב
  • 30.9°ירושלים
  • 31.4°תל אביב
  • 30.1°חיפה
  • 31.5°אשדוד
  • 35.4°באר שבע
  • 41.6°אילת
  • 36.8°טבריה
  • 31.9°צפת
  • 33.3°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
אלימות נגד נשים

בית המשפט הרשיע את אביעד משה בניסיון לרצוח את שירה איסקוב

משה, שהודה בתקיפה אבל הכחיש שניסה לרצוח אותה, הורשע גם בהתעללות בבנם התינוק | איסקוב: "צדק נעשה פה"

אביעד משה שהורשע בניסיון הרצח של שירה איסקוב  (צילום: מתוך הרשתות החברתיות, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכות יוצרים)
אביעד משה שהורשע בניסיון הרצח של שירה איסקוב (צילום: מתוך הרשתות החברתיות, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכות יוצרים)
דבר
צרו קשר עם המערכת:

בית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע היום (רביעי) את אביעד משה בניסיון רצח גרושתו שירה איסקוב ובהתעללות בבנם התינוק. איסקוב, שהייתה העדה היחידה נגדו במהלך המשפט, נכחה בדיון, ואחרי הקראת פסק הדין קראה: "צדק נעשה פה". גזר הדין של משה צפוי להינתן במועד מאוחר יותר.

ביציאה מבית המשפט אמרה איסקוב: "לשמחתי נשארתי בחיים. אני ניסיתי בכוח לצאת מהבית למרות הכול ולא חשבתי שזה יקרה. אנחנו ממשיכים כרגיל, חוץ מזה שהאפוטרופסות נשארת אצלי. יש לי הקלה ענקית".

"כיף שהכירו בזה שהילד לא נפגע פיזית אלא נפשית", הוסיפה, "הוא הפסיק לדבר ואחרי 11 חודשים וחצי הוא חזור לדבר. אני עדיין מופתעת ומרוגשת מאוד".

בדיון שנערך בתיק בחודש מרץ השנה, הודה משה בפני בית המשפט  בתקיפת איסקוב, אך הכחיש שניסה לרצוח אותה. עם זאת, טען ש"התגרות" מצדה היא שגרמה לו "לאבד שליטה על מעשיו, ולפגוע בה".

שירה איסקוב בבית המשפט (צילום: פלאש 90)
שירה איסקוב בבית המשפט (צילום: פלאש 90)

לפני כחודשיים סגרה הפרקליטות תיק איומים נגד משה. זאת אחרי שסוהר בכלא בו הוא מוחזק חזר בו מהטענה ששמע את משה אוצר שימצא דרך לאיים איסקוב כדי להפחיד אותה או לפגוע בה באמצעות עבריין אחר הנמצא בכלא, המקושר לארגונו של שלום דומרני.

הפרקליטות: משה ביצע את התקיפה בקור רוח ובשיטתיות

על-פי כתב האישום שהוגש באוקטובר האחרון, על רקע ויכוח שהתפתח בין בני הזוג בערב החג ורצונה של איסקוב להתגרש ולהעביר את החג יחד עם בנם בן השנה ו-10 חודשים בבית הוריה, תקף אותה משה "באכזריות מספר רב של פעמים באמצעות מערוך עץ שבו השתמשה לצורך הכנת חלות לחג, חנק אותה בצווארה ודקר אותה באמצעות סכין מטבח משוננת עם להב באורך של כ-10 ס"מ כ-20 דקירות בכל חלקי גופה".

עוד נטען בכתב האישום שמשה ניסה לרצוח את המתלוננת תוך שהוא מקלל ומשפיל אותה, חוסם בגופו את הדלת כדי שהיא לא תוכל לצאת ותוך "התעלמות מוחלטת מזעקותיה ותחנוניה כי יפסיק, מבכיו קורע הלב של בנו שהיה ליד אמו וכן מצעקותיהם של הוריה של המתלוננת ששמעו את המתרחש בטלפון ושל השכנים שהגיעו למקום וקראו לו שלא יפגע בה".

הפרקליטות טענה בפני בית המשפט שמשה ביצע את התקיפה בקור רוח ובשיטתיות, תוך שהוא מחליף כלי תקיפה, עוצר בין תקיפה לתקיפה ואף מנהל שיחה עם השכנים תוך כדי.

בתקופה שאחרי מעצרו סירב משה לתת לאיסקוב גט. רק אחרי דיונים בבית הדין הרבני, ותקופה בצינוק במהלך מעצרו, הסכים להתגרש ממנה

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!