דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת כ"א בתמוז תשפ"ד 27.07.24
28.3°תל אביב
  • 23.8°ירושלים
  • 28.3°תל אביב
  • 27.4°חיפה
  • 28.8°אשדוד
  • 27.5°באר שבע
  • 37.1°אילת
  • 31.7°טבריה
  • 23.5°צפת
  • 28.3°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
חינוך ורווחה

ניצחון במאבק: המזכירות והמנהלניות בבתי הספר יקבלו מענק בסך 4,000 ש"ח על הפעלת תוכנת גפ"ן

המענק ניתן לאחר מאבק שכלל הפגנות ושביתות בעקבות עומס העבודה שיצרה הפעלת המערכת לניהול התקציב הגמיש בבתי הספר | יו"ר הסתדרות המעו"ף, גיל בר-טל: "הישג נוסף למען עובדות ועובדי סקטור החינוך ברשויות המקומיות"

הפגנת מזכירות בתי הספר נגד רפורמת גפ"ן (צילום: מיכל מרנץ)
הפגנת מזכירות בתי הספר נגד רפורמת גפ"ן (צילום: מיכל מרנץ)
מיכל מרנץ
מיכל מרנץ
כתבת חינוך
צרו קשר עם המערכת:

מזכירות, מנהלניות ומנהלות החשבונות של בתי הספר יקבלו מענק חד פעמי בסך 4,000 שקלים על הפעלת תוכנת גפ"ן, כך במסגרת הסכם קיבוצי חדש שחתמה הסתדרות המעו"ף עם מרכז השלטון המקומי אתמול (רביעי) . הסכמות הושגו לאחר מאבק של המזכירות, שכלל הפגנות ועיצומים, בדרישה לתגמול נוסף על תוספת העבודה שיצרה המערכת לניהול התקציב הגמיש של בתי הספר.

המענק יוענק בשתי פעימות בסך 2,000 שקלים. הפעימה הראשונה במשכורת הנוכחית של ינואר והפעימה השנייה במשכורת יולי של שנה זו. הזכאות למענק תלויה במספר העובדות ובגודל בית הספר: בבית ספר עד 500 תלמידים עובדת אחת זכאית לקבל את המענק ובבית ספר מעל 500 תלמידים שתי עובדות. משתנה נוסף הוא סוג בית הספר: במידה ובית הספר הוא שש שנתי עד 500 תלמידים הזכאות למענק היא לשתי עובדות אחת בחטיבת הביניים ואחת בתיכון. בבית ספר שש שנתי מעל 500 תלמידים הזכאות למענק תהיה לשלוש עובדות.

הסכמות אלו יחולו גם על בתי הספר שייכנסו לגפ"ן בשנת הלימודים תשפ"ד. על בתי הספר לחינוך מיוחד שכיום לא כלולים בגפ"ן נכתב כי בעת הצורך תיבחן יכולת ההטמעה של ההסכמות אלו. גפ"ן היא תוכנה לניהול תקציב בית הספר הדורשת פעולות תקציביות שלא נדרשו בעבר על בתי הספר.

יו"ר הסתדרות המעו"ף גיל בר טל, "תודה למר ארנון בר דוד יו"ר ההסתדרות על תמיכה וגיבוי להגיע להסכם המורכב. זהו הישג נוסף למען עובדות ועובדי סקטור החינוך ברשויות המקומיות. וזו רק ההתחלה. הסתדרות המעו"ף תמשיך ותפעל ללא לאות לקידום כל העובדים והסקטורים המיוצגים על ידה ותדאג לרווחתם, שכרם ותנאי העסקתם. אני שמח שמזכירות בתי הספר, המנהלניות ומנהלות החשבונות הן הסנונית הראשונה".

יו"ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס: "בסיומו של מו"מ עם ההסתדרות משרד האוצר ומשרד החינוך, השגנו תגמול לעובדים זכאים המפעילים תכנית גפן, עם קבלת מענק כספי חד פעמי עבור עבודתם המאומצת בהטמעת התכנית. תכנית גפן, המעניקה גמישות ניהולית לרשויות המקומיות ולמנהלי בתי הספר, יצאה לדרך בשנה האחרונה וההסכם שהושג, לשביעות רצון כל הצדדים, יתרום להמשך הצלחתה".

במו"מ השתתפו מנכ"ל הסתדרות המעו"ף עמיחי סטינגר, סמנכ"ל כלכלה ומנכ"ל האגף לאיגוד מקצועי אדם בלומנברג, סגן ראש הלשכה המשפטית באגף לאיגוד מקצועי עו"ד תהילה בנישו, ראש חטיבת עובדות ועובדי החינוך בהסתדרות המעו"ף עו"ד רות לוי. מטעם מרכז השלטון המקומי: ראש מינהל שכר והסכמי עבודה במרכז השלטון המקומי חגית מגן. מטעם שלוש הערים הגדולות: סמנכ״ל משאבי אנוש ומינהל בעיריית תל אביב אברהם פרץ.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!