דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי י' בתמוז תשפ"ד 16.07.24
28.5°תל אביב
  • 25.7°ירושלים
  • 28.5°תל אביב
  • 28.5°חיפה
  • 29.4°אשדוד
  • 28.3°באר שבע
  • 33.9°אילת
  • 28.8°טבריה
  • 24.9°צפת
  • 28.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
הת-חדשות ניוזלטר פברואר 2023

פעילות חברתית / העמותה לקידום מקצועי חברתי של עובדי המינהל והשירותים בשרות המדינה

קרדיט: העמותות לקידום מקצועי, הסתדרות עובדי המדינה
קרדיט: העמותות לקידום מקצועי, הסתדרות עובדי המדינה

העמותה לקידום מקצועי חברתי של עובדי המינהל והשירותים בשרות המדינה כאן למען חבריה –  עובדי המדינה , וזאת במטרה לקדם את עובדי המדינה ומתוך מחשבה על העצמתם באמצעות פעילויות שונות כגון לימוד קורסים לגמול א' וגמול מינהל אשר יקנו להם מיד בתום סיום הקורס תוספת לגמול השתלמות בשכרם המהווה מרכיב משמעותי לקצבת הפנסיה. נוסף על כך, העמותה מציעה לחבריה ימי גיבוש המשתנים במהותם מעת לעת, ימי עיון במגוון גדול של בתי מלון בפריסה ארצית, אירועים חברתיים סגורים והכל מסובסד בצורה משמעותית ומיועד אך ורק לחבריה.

בקרוב תקיים העמותה אירוע חשוב, בו ייקחו חלק כ-1,000 נשים, עובדות מדינה, במלון קלאב הוטל באילת, האירוע יתקיים בין התאריכים 26-28.2.2023 וחברות העמותה יהנו מהאירוע במחיר מוזל במיוחד, האירוע מלא בתכנים המותאמים לנשים עם אירועי ערב בהשתתפות אומנים מהשורה הראשונה , ואם לא די בכך, נציין כי ההשתתפות באירוע זה לא תהיה על חשבון הזכאות של חבר עמותה בסמינר לימודי בשנת 2023 אז קדימה בנות, אנו מחכים לכן שם , נשמח לראותכן באירוע מרגש זה.

אנו בעמותה נערכים לקיים ימים סגורים עם פעילויות נוספות שיערכו בשיתופי פעולה עם גופי סמך נוספים של הסתדרות עובדי המדינה למען חברי העמותה, העמותה מציעה שלל פעילויות מלמדות ,מגבשות ומהנות אז כדאי לכם להמשיך ולעקוב.

קרדיט: העמותות לקידום מקצועי, הסתדרות עובדי המדינה
קרדיט: העמותות לקידום מקצועי, הסתדרות עובדי המדינה

מועדון נכון

מועדון נכון הינו מועדון צרכנות לעובדי וגימלאי המדינה בשיתוף עם בנק יהב עם כרטיסי אשראי מתשלובת ישראכרט, המועדון מציע מידי חודש ללקוחותיו לרכוש מוצרי צריכה במחירים מוזלים המותאמים לקהל היעד של המועדון . מטרות המועדון הן שיפור רווחתם הצרכנית והחברתית של עובדי וגמלאי המדינה, תוך ניצול כח הקניה הגדול, לקבלת תנאים מיוחדים ורכישת מוצרים ושירותים במחירים מוזלים וייחודים .

המועדון מציע מגוון רחב של שירותי תרבות, בילוי ופנאי: נופשים בבתי מלון בארץ ובחו"ל, הצגות ומופעים, אטרקציות, ימי פינוק בבתי מלון, מתקני ספא ועוד. שירותים אלו ניתנים על-ידי מועדון נכון תוך מתן הטבות מיוחדות במטרה לתת מענה מהנה, מעשיר וחוויתי לשעות הפנאי של עובדי המדינה. בנוסף, מציע מועדון נכון הנחות מיוחדות במאות בתי עסק ברחבי הארץ המקיפים תחומי צרכנות שונים ומגוונים.

המועדון מאפשר ללקוחותיו לרכוש בחגים באתרי מתנות, תווי קנייה מסוגים שונים בהנחות משמעותיות, המועדון מקיים שיתופי פעולה לאורך כל השנה מול עובדי המדינה.

זאת ועוד, מועדון נכון מציע ללקוחותיו לקחת חלק באירועים סגורים לעובדי המדינה בשיתוף עם גופי סמך של הסתדרות עובדי המדינה כגון יום סגור בפארק מים, הופעות ענק של אומנים מהשורה הראשונה, אירועים סגורים להעצמת נשים ועוד.

העמותה לקידום מודעות חברתית להעשרת הידע של עובדי המדינה

העמותה לקידום מודעות חברתית ולהעשרת הידע של עובדי המדינה מציעה לחבריה, עובדי המדינה, סמינרים לימודיים מקצועיים בחו"ל, תוך זיקה למקום עבודתם ותוך חיבור למודעות חברתית במנעד רחב של נושאים.

בימים אלו עמלה העמותה על יעדים ותכנים חדשים לשנת 2023 למענכם, העמותה תנגיש לעובדי המדינה סמינרים לחו"ל במחירים מוזלים וזאת מתוך מטרה לאפשר לכלל עובדי המדינה להיות שווים ולצאת יחד עם עובדי המשרד לסמינר לימודי בחו"ל.

אנו נעמוד על כך ונציע יעדים במחירים מוזלים במיוחד , נציין כי בשנת 2022 יצאו כ-6,000 חברי עמותה לסמינרים לימודיים בחו"ל וביניהם יצאו מאות חברי עמותה לסמינרים לימודיים ליעדים כמו באטומי וסלוניקי בעלות של 300 ₪ בלבד ל-5 ימי סמינר, עוד אציין כי הסמינרים מטעם העמותה לקידום מודעות חברתית מוכרים על ידי נציבות שרות המדינה וחבריה המשתתפים בפעילותה מזדכים על 2 ימים ע"ח המעסיק , דהיינו לא כל ה-5 ימים יהיו על חשבון ימי החופשה של העובד. אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו,  אנחנו כאן תמיד לרשותכם, למענכם, לשרותכם, הצטרפו אלינו  לעמותה ותהיו גם אתם חלק ממשפחת העמותה לקידום מודעות חברתית שעושה פלאים בליבם של חברי עמותה לאחר חזרתם מחו"ל (כך הם מספרים…)

 

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!