דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי י' בתמוז תשפ"ד 16.07.24
28.2°תל אביב
  • 25.1°ירושלים
  • 28.2°תל אביב
  • 26.8°חיפה
  • 28.8°אשדוד
  • 28.5°באר שבע
  • 38.9°אילת
  • 32.4°טבריה
  • 25.8°צפת
  • 28.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

לראשונה בענף השיט: הנציגות הישראליות זכו בשלושת המקומות הראשונים, הפודיום נצבע כחול לבן

נבחרת הנשים של ישראל פתחה בסערה, עם חמש נציגות ישראליות בעשר הגדולות | ביום הראשון והשני של התחרות בה משתתפות 58 הגולשות הטובות בעולם | בסיום זכתה שחר טיבי במדליית הזהב, שרון קנטור במדליית הכסף ומאיה מוריס בארד

הפודיום הישראלי: שחר טיבי עם מדליית הזהב, שרון קנטור עם מדליית הכסף ומאיה מוריס עם הארד (צילום: איגוד השייט בישראל)
הפודיום הישראלי: שחר טיבי עם מדליית הזהב, שרון קנטור עם מדליית הכסף ומאיה מוריס עם הארד (צילום: איגוד השייט בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

לראשונה אי פעם בענף השייט. פודיום כחול לבן מלא אתמול (שישי) בשיוט לנזרוטה. שחר טיבי זכתה במדליית הזהב, שרון קנטור במדליית הכסף ומאיה מוריס עם הארד.

העונה החלומית של נבחרות גלישת הרוח הישראליות נמשכת גם בשיוט לנזרוטה, כאשר נבחרת הנשים שולטת בתחרות ומעמידה פודיום ישראלי מלא ועוד נציגה במקום חמישי ובנבחרת הגברים מעפילים שני נציגים לרבע גמר שיוטי המדליות.

נבחרת הנשים של ישראל פתחה בסערה, עם חמש נציגות ישראליות בעשר הגדולות ביום הראשון והשני של התחרות, שכללה 58 מהגולשות הטובות בעולם.

אתמול יצא לדרך השיוט השביעי, כאשר שחר טיבי מובילה את התחרות ומיד אחריה שרון קנטור. בתחרות בין השתיים בשיוט ניצחה טיבי ושמרה על המקום הראשון הכללי. שיוט מדהים של מאיה מוריס, שסיימה ראשונה, הזניק אותה מהמקום השישי הכללי ישירות למקום שלישי, בעוד קטי ספיצ'קוב נופלת למקום החמישי הכללי.

בשלב זה החליטו מארגני התחרות כי הרוחות לא יאפשרו שיוט נוסף ולכן יתבטלו שיוטי המדליות והדירוג הסופי יישאר על כנו, אך אז הגישה ספיצ'קוב ערעור על השיוט וחבר השופטים התכנס לשעה ארוכה. לבסוף נדחה הערעור ומאיה מוריס סיימה עם מדליית הארד.

"הנבחרת הישראלית הציגה פה את היכולות שלנו בצורה מדהימה", אמרה שחר טיבי אחרי הניצחון. "כל הטובות ביותר בעולם התחרו פה וכיף לדעת מה הרמה שלנו כבר בתחרויות תחילת העונה. עוד מעט יתחילו שיוטי המבחנים, ונכון שרק אחת מאיתנו תקבל את הכרטיס לפריז, אבל העבודה בנבחרת ועם שחר נהדרת ומוכיחה את עצמה".

שיוט לנזרוטה היא אחת מתחרויות השייט המשמעותיות בעולם, שאינה נכללת בסבב הגביע העולמי. בתחרות השתתפו 58 גולשות, מהבכירות בעולם, כולל אלופת העולם ואלופת אירופה. בלנזרוטה תתקיים אליפות העולם בשנה הבאה, שתהיה תחרות המבחן האחרונה לפני המשחקים האולימפיים.

בגברים יואב כהן התמקם בראשית היום במקום השמיני, כאשר יואב עומר ותום ראובני היו מחוץ לעשירייה המובילה. שני שיוטים מצויינים לראובני, אותם סיים במקומות 3, 5 הכניסו אותו למקום השמיני הכללי ולרבע גמר שיוטי המדליות. את רבע הגמר סיים ראובני שמיני וכהן מיד אחריו במקום התשיעי.

שי בובר, יו"ר איגוד השייט: "הישג מדהים של נבחרת הנשים שלנו שמעיד על ההובלה והעומק שלה. איגוד השייט אישר השבוע את תכנית המבחנים בדגמים האולימפיים והולך להיות מעניין מאוד בשנה הקרובה. אני שולח ברכות לגולשות שלנו ולצוות המקצועי בראשות שחר צוברי. כל הכבוד!״.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!