דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי י' בתמוז תשפ"ד 16.07.24
31.4°תל אביב
  • 30.9°ירושלים
  • 31.4°תל אביב
  • 30.1°חיפה
  • 31.5°אשדוד
  • 35.4°באר שבע
  • 41.6°אילת
  • 36.8°טבריה
  • 31.9°צפת
  • 33.3°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
גאווה 2023

"מרגישה חיבור מיוחד": שלומית אהרון תופיע בפעם הראשונה באירועי הגאווה בתל אביב

אהרון תופיע לצד הדיג'יי עמרי סמדר על במת הגאווה המרכזית ביום שישי, עם גרסה חדשה לשיר "הלילה" של להקתה "הכל עובר חביבי" | זו תהיה הופעתה הראשונה באירועי הגאווה, שעד כה תמכה בהם מרחוק: "יש משמעות למאבקים על הזכויות של אנשים לחיות לפי אמונתם, ותמיד יש עוד מאבקים"

שלומית אהרון (צילום: אילן בשור)
שלומית אהרון. "אני פה לתת את החיבוק" (צילום: אילן בשור)
יהל פרג'

הזמרת שלומית אהרון תופיע במסיבת הגאווה הרשמית של תל אביב-יפו לצד מאיה בוסקילה, מירי מסיקה, נונו, עברי לידר, תמיר גרינברג ועוד. אהרון, הסולנית המיתולוגית של להקת "הכל עובר חביבי", תעלה לבמה לצד הדיג'יי עמרי סמדר, ויחד הם יבצעו עיבוד דיסקו מיוחד של אחד מהשירים האהובים ביותר של הלהקה, "הלילה", שייצג את ישראל באירוויזיון ב-1981 והגיע למקום ה-7.

אהרון, שזו ההופעה הראשונה שלה במצעד הגאווה, מתרגשת. "אני שמחה שיש לי הזדמנות לקחת חלק, עם כל המשמעויות של זה", היא אומרת ל'דבר'. "הקהל מדהים והשמחה שהוא מעניק גדולה, ויש משמעות למאבקים על הזכויות של אנשים לחיות לפי אמונתם, ותמיד יש עוד מאבקים".

אהרון (72), נחשבת כגיי-אייקון מקומי, שרבים משיריה מבוצעים על ידי מלכות דראג. "עד עכשיו ראיתי את המצעד רק מרחוק ושלחתי את אהבתי ואהדתי. יש הרבה חברים סביבי שהשתתתפו במצעדים לאורך השנים, ובדרך כלל כשאני נתקלת בקהל של להט"ב אני מרגישה חיבור מיוחד. לא יודעת להסביר את זה".

חודש הגאווה שנחגג כל שנה ברחבי העולם בחודש יוני, בזכות המאבק ההירואי של להט"ב שנאבקו נגד אפליה בניו יורק בחודש זה ב-1969, החל בישראל בשבוע שעבר עם מצעד הגאווה בירושלים. בשונה משנים קודמות, מצעד הגאווה בתל אביב יתקיים השנה בערב יום חמישי, בסימן 25 שנים למצעד העירוני הראשון.

ביום שישי תיערך מסיבת הגאווה המרכזית בפארק גני יהושע, בהנחיית נדב בורנשטיין וליעוז לוי. ההפנינג המסורתי יחל ב-12:00, ולאורך היום יעלו לבמה האמניות והאמנים המובילים בישראל. ועל במה זו יעלו אהרון וסמדר. "עמרי הוא מוזיקאי מדהים. העיבוד המיוחד שהוא עשה ל'הלילה' הוא שונה והקהל אוהב ורוקד, ואני בחוויה רעננה עם שיר שאני איתו שנים רבות. יש כאן התחלה של פרויקט שאנחנו עושים ביחד, ואני מקווה שיהיה המשך".

אהרון לא חוששת שהקהל הצעיר שמגיע לאירועי הגאווה לא יכיר את השיר. "אני מאמינה שלא תהיה בעיה. בהופעות שעשיתי עם עמרי לקהל שלו קיבלו אותי בכבוד ואהבה. הגיל הוא לא מכשול, להפך. אני פה לתת את החיבוק".

אהרון נמצא כעת במסע הופעות משותף עם ריקי גל, והופעתן הבאה תתקיים ב-17 ביוני בראשון לציון.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!