דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי י' בתמוז תשפ"ד 16.07.24
28.5°תל אביב
  • 25.7°ירושלים
  • 28.5°תל אביב
  • 28.5°חיפה
  • 29.4°אשדוד
  • 28.3°באר שבע
  • 33.9°אילת
  • 28.8°טבריה
  • 24.9°צפת
  • 28.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
מלחמה בישראל

דברה מסינג, איימי שומר ובילי קריסטל: סלבס מרחבי העולם מתגייסים לקמפיין לשחרור החטופים מעזה

כוכבי טלוויזיה, קולנוע ומוזיקה מרחבי העולם הביעו תמיכה בישראל וקראו לשחרור החטופים מידי חמאס: "אנחנו חייבים להילחם עבור החופש של אזרחים חפים מפשע ולהפגין סולידריות מול מעשים לא צודקים"

סלבס שהצטרפו לקמפיין למען החטופים, מימין למעלה ובכיוון השעון: דברה מסינג, מייקל דאגלס, איימי שומר ובילי קריסטל (צילומים:  Andy Kropa/Invision/AP, Joel C Ryan/Invision/AP, Evan Agostini/Invision/AP)
סלבס שהצטרפו לקמפיין למען החטופים, מימין למעלה ובכיוון השעון: דברה מסינג, מייקל דאגלס, איימי שומר ובילי קריסטל (צילומים: Andy Kropa/Invision/AP, Joel C Ryan/Invision/AP, Evan Agostini/Invision/AP)
טל כרמון
טל כרמון
כתבת רווחה
צרו קשר עם המערכת:

בהוליווד קוראים לשחרור החטופים: ידוענים רבים העלו לרשתות החברתיות תמונות של חטופים ישראלים שנמצאים בשבי חמאס בעזה עם ההאשטג #ReleaseTheHostagesNow – שחררו את החטופים עכשיו. המהלך נעשה בשיתוף פעולה עם מטה משפחות החטופים והנעדרים.

בין התומכים הרבים בקמפיין ניתן למצוא את הקומיקאית והשחקנית איימי שומר, שמתחילת המלחמה מפרסמת בחשבונות שלה תמיכה רחבה ובלתי מתפשרת בישראל, כמו גם דברה מסינג ("וויל וגרייס") שלפני כמה ימים הצטלמה עם נועה תשבי ונועה קירל בהפגנת תמיכה בישראל, ג'וליאנה מרגוליס ("האישה הטובה", "תוכנית הבוקר"), מייקל דאגלס ("אינסטינקט בסיסי", "חיזור גורלי"), בילי קריסטל ("כשהארי פגש את סאלי", "הנסיכה הקסומה"), מים ביאליק ("בולסום", "המפץ הגדול"), מנדי מור ("החיים עצמם"), צ'לסי הנדלר ("המופע של צ'לסי הנדלר"), זואי דשנל ("הבחורה החדשה"), אליזבת בנקס ("רוק 30"), ג'רי אוקונל ("אני והחבר'ה", "ג'רי מגווייר"), ג'ושוע מלינה ("הבית הלבן", "סקנדל"), אליסה מילאנו ("מי הבוס?", "מלרוז פלייס") וצ'אק נוריס ("ווקר", "שאגת הדרקון").

הקמפיין הפך לוויראלי ומשך תשומת לב רבה, והמארגנים, בהם ארגון "קהילה יוצרת למען שלום" (CCFP), מקווים שבאמצעותו קהל העוקבים של הסלבס יפעיל לחץ על מקבלי ההחלטות שיקדמו פעולות לשחרור החטופים. הקמפיין מדגיש את הצורך המיידי של מדינות כמו קטאר וטורקיה ללחוץ על חמאס לשחרר את החטופים.

בהודעה משותפת של משתתפי הקמפיין נכתב: "על אנשים ברחבי העולם לפעול למען מי שלא יכולים לשתף את סיפורם. ביחד אנחנו חייבים להילחם עבור החופש של אזרחים חפים מפשע ולהפגין סולידריות מול מעשים לא צודקים".

השחקנית מים ביאליק אמרה: "הקמפיין מדגיש את הצורך של הקהילה הבינלאומית להפעיל לחץ על המדינות שמשפיעות על חמאס לשחרור החטופים. זה קריטי שהעולם לא ישכח את הפרצופים של האזרחים החטופים על לא עוול בכפם, הם הסיבה שישראל ממשיכה להילחם בטרור והעולם צריך לנקוט עמדה מוסרית נגד מעשי העוולה ולהגיד לא עוד".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!