דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ד בתמוז תשפ"ד 20.07.24
29.1°תל אביב
  • 25.0°ירושלים
  • 29.1°תל אביב
  • 28.9°חיפה
  • 29.8°אשדוד
  • 26.9°באר שבע
  • 32.2°אילת
  • 30.6°טבריה
  • 26.1°צפת
  • 29.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
משק במלחמה

יו״ר ההסתדרות ביקר במפעלים באזור חיפה: ״נמשיך לחזק את התעשייה גם בעת מלחמה״

הסיור שערך ארנון בר-דוד נועד לתמוך במקומות העבודה שממשיכים לפעול גם בזמן לחימה, בהם בזן, רפאל ונמל חיפה | בר דוד: ״מודים לעובדים על העבודה סביב השעון לטובת עם ישראל, נעשה הכל כדי לסיים את התקופה הזו עם ניצחון״

יו״ר ההסתדרות ארנון בר דוד ועובדי רפאל במהלך סיורו במפעל (צילום: דוברות ההסתדרות)
יו״ר ההסתדרות ארנון בר דוד ועובדי רפאל במהלך סיורו במפעל (צילום: דוברות ההסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

יו״ר ההסתדרות ארנון בר-דוד וצוותו קיימו היום (שלישי) סיור במרחב חיפה, זאת כדי לתמוך ולחזק את העובדים ואת מקומות התעסוקה שממשיכים לפעול ללא לאות בזמן המלחמה. במהלך הסיור אותו הוביל יו"ר מרחב חיפה בהסתדרות משה מזרחי, אמר בר-דוד: "ההסתדרות פה לצדכם והיא פועלת על מנת לחזק את התעשייה גם בעת מלחמה".

את ביקורו פתח בר-דוד במפעל בזן שבמפרץ חיפה, שם נפגש עם עובדים, נציגי ועד והנהלה. "הגעתי לכאן כדי לחזק אתכם ולומר שאנחנו גאים בכם. יש פה עובדים מסורים, הנהלה מצוינת ויחסי עבודה טובים. כולנו כואבים אבל אנחנו נצא חזקים יותר. אנחנו תקווה שגזרת הצפון תישאר שקטה אבל גם אם היא תתעורר – נדע לנהל את העניינים. תישארו מאוחדים ומגובשים".

את הביקור ליוו מנכ"ל בזן אסף אלמגור ויו"ר הדירקטוריון משה קפלינסקי, שסקרו את פעילות החברה לפני ובזמן המלחמה וסיפרו מה עושה בזן גם לטובת המפונים והחיילים. נציגי הוועד שיתפו במצב העובדים, ציינו את הרוח הטובה שמצויה בבזן, וכמובן גם פירטו את התרומה לקהילה.

בהמשך ביקרו יו"ר ההסתדרות וצוותו במכון דוד של רפאל בצפון שם הציגו לו את הפיתוחים ואת המערכות של החברה. בר-דוד: "נפגשנו עם ועדים ועובדים של רפאל, ובאנו לומר להם שאנחנו מחזקים אותם ומודים להם על העבודה סביב השעון לטובת עם ישראל. אנחנו הישראלים למעשה משפחה אחת גדולה. לצערי, לנצח כנראה נצטרך לחיות על החרב. החרב הזו היא בין היתר מה שאתם מייצרים פה וזה פאר היצירה הביטחונית של מדינת ישראל".

בנמל חיפה נפגשה משלחת ההסתדרות עם ההנהלה, העובדים והוועדים. את ביקורו סיכם בר-דוד: "באתי לחבק ולחזק ולומר שאתם עובדים במקום שעלול להתלקח בכל רגע. אני מבקש להתגייס למשימה בזמן הזה, לשלב ידיים, לעבוד קשה ולהירתם לטובת הניצחון. אנחנו נעשה הכל כדי לעבור את התקופה עם ניצחון. יש לנו הזדמנות להפוך את הנמל לאימפריה, בואו נעשה זאת ביחד". ההנהלה הודתה לבר-דוד על הביקור ועל התמיכה.

יו"ר מרחב חיפה בהסתדרות משה מזרחי: "אני רוצה להודות לעובדים, לוועדים ולהנהלה על העבודה המבורכת, על התרומה לקהילה ועל הסיוע למפונים. נרתמתם בצורה מעוררת השראה. שאפו לכם. תודה גם ליו"ר ההסתדרות על התמיכה והעשייה שלו למען העובדים במרחב ובכל רחבי הארץ".

בסיור השתתפו גם מ"מ מקום יו"ר ההסתדרות רועי יעקב, יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות עו"ד אייל ידין ומנכ"ל איגוד עובדי התחבורה עו"ד רועי בליטנטל.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!