דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי י' בתמוז תשפ"ד 16.07.24
28.2°תל אביב
  • 25.1°ירושלים
  • 28.2°תל אביב
  • 26.8°חיפה
  • 28.8°אשדוד
  • 28.5°באר שבע
  • 38.9°אילת
  • 32.4°טבריה
  • 25.8°צפת
  • 28.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
משטרה ופלילים

צעיר ממזרח ירושלים נעצר בחשד שתקף את בת זוגו

לפי החשד, הצעיר תקף אותה באלימות והיא פונתה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. בנוסף, שבר את המכשיר הסלולרי שברשותה ותקף את אחותה שנכחה במקום | מעצרו הוארך עד ליום שלישי והחקירה במשטרה נמשכת

ניידת משטרה (צילום אילוסטרציה: אורי לנץ/פלאש 90)
ניידת משטרה (צילום אילוסטרציה: אורי לנץ/פלאש 90)
הדס יום טוב

תושב מזרח ירושלים בן 18 נעצר אמש (שבת) בחשד שתקף את בת זוגו.

על פי הודעת המשטרה, אמש התקבל דיווח במוקד המשטרה במחוז ירושלים על מקרה אלימות חמור בבית במזרח העיר. שוטרי תחנת שלם במחוז ירושלים הגיעו במהירות למקום, והבחינו באישה שלא חשה בטוב. האישה פונתה זמן קצר לאחר מכן לבית החולים, והחשוד נעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה בתחנת שלם.

לפי החשד, החשוד תקף את האשה באגרופים, זרק עליה כיסא ושפך עליה כוסות קפה. בעקבות כך גרם לה לחבלות והיא פונתה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. בנוסף, החשוד שבר לאישה את המכשיר הסלולרי שברשותה ואף תקף את אחותה שנכחה במקום.

היום החשוד הובא לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט בהתאם לצרכי החקירה. מעצרו של החשוד הוארך עד ליום שלישי והחקירה במשטרה נמשכת.

המשטרה הוסיפה כי "תמשיך לפעול בנחישות נגד האלימות בקרב בני זוג ובכלל, ותמצה את הדין עם אותם עבריינים אלימים, במטרה לשמור על שלום הציבור ובטחונו".

כתב אישום נגד בן 26 שתקף אישה בקניון בקריית גת

הפרקליטות הודיעה על הגשת כתב אישום נגד נגוסה בוגלה, בן 26 מקריית גת, לבית משפט השלום באשקלון, לאחר שביצע מעשים מגונים ותקף אישה בקניון בעיר.
מכתב האישום שהגישה עו"ד שלומית מלקו מפרקליטות מחוז דרום (פלילי), עולה כי לפני כשבוע עקב בוגלה אחרי אישה לשירותי הנשים בקניון בקרית גת, נכנס לתא השירותים צמוד למקום בו הייתה האישה, התכופף לפתח בין שני התאים והציץ ממנו. המתלוננת, שהבחינה במעשיו, יצאה מתא השירותים ובוגלה בעקבותיה. מחוץ לשירותי הנשים תפס בוגלה את המתלוננת, הצמידה לקיר והחל לגעת באיברי מינה מעל לבגדיה. המתלוננת התנגדה למעשיו, ובתגובה תפס בוגלה את שיערה בידיו ומשך אותו בחוזקה. בעוד המתלוננת צועקת ומתנגדת, המשיך בוגלה לגעת בה מעל לבגדיה ואף הכה אותה בפניה.
בשלב מסוים הצליחה המתלוננת לברוח מהמקום, כאשר במהלך הריצה הבחינה שהטלפון הנייד שלה  נפל ארצה והיא שבה על עקבותיה כדי לקחתו. בוגלה, שהבחין בכך, הרים את הטלפון הנייד של המתלוננת מהרצפה ובעת שניסתה המתלוננת לקחת את הטלפון נגע בוגלה בחזה שלה.
בסופו של דבר הצליחה המתלוננת להשתחרר מאחיזת הנאשם, לברוח מהמקום ולהזעיק משטרה. בעקבות מעשיו של הנאשם נגרמו למתלוננת סימני חבלה בעין שמאל, אדמומיות וחבלה בראש ובאזור החזה. המתלוננת קבלה טיפול רפואי ולאחר בדיקה שוחררה לביתה להמשך השגחה.
לבוגלה יוחס מעשה מגונה בכוח ותקיפה הגורמת חבלה של ממש, עבירות שדינן עד 7 ו-3 שנות מאסר (בהתאמה). במקביל הוגשה נגדו בקשת מעצר עד תום ההליכים.
דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!