דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת כ"א בתמוז תשפ"ד 27.07.24
31.7°תל אביב
  • 30.0°ירושלים
  • 31.7°תל אביב
  • 30.2°חיפה
  • 31.8°אשדוד
  • 33.7°באר שבע
  • 39.6°אילת
  • 35.2°טבריה
  • 28.6°צפת
  • 32.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
החטופים והנעדרים

חטופות ששוחררו לקבינט המלחמה: "הגענו לרגע שבו נגזר עליכם להחליט מי לחיים ומי למוות"

חמש נשים שחזרו משבי החמאס קוראות לשלם "מחיר הופך לב" למען הצלת החטופים | עדינה משה, שנחטפה מקיבוץ ניר עוז, אמרה בדמעות: "לא ברחנו גם כשהפציצו אותנו, כי אנחנו אוהבים את המדינה, אבל אני רוצה את המוסר של המדינה בחזרה"

שרון אלוני קוניו (מימין), עדינה משה, ניל"י מרגלית, סהר קלדרון ואביבה סיגל, ששוחררו משבי חמאס, בקריאה לממשלה לפעול להחזרת החטופים שנותרו בשבי חמאס (אבשלום ששוני / פלאש 90)
שרון אלוני קוניו (מימין), עדינה משה, ניל"י מרגלית, סהר קלדרון ואביבה סיגל, ששוחררו משבי חמאס, בקריאה לממשלה לפעול להחזרת החטופים שנותרו בשבי חמאס (אבשלום ששוני / פלאש 90)
דבר
צרו קשר עם המערכת:

חטופות שחזרו משבי החמאס פנו לקבינט המלחמה בקריאה לשלם את המחירים הנדרשים לשחרור החטופים. זאת על רקע הפרסומים על המתווה אותו מציע חמאס לעסקת חטופים, ומיד בסיום דבריו של בנימין נתניהו, שאמר כי "כניעה לדרישות ההזויות של חמאס רק תוביל לטבח באזרחי ישראל".

"אנחנו, חטופי אוקטובר 2023, פונים לשרה ובנימין נתניהו, ולקלודין יואב גלנט, לרוויטל ובני גנץ, ליפה ואריה דרעי, לרונה ורון דרמר, ולמשפחת אייזנקוט ששילמה את המחיר הכבד מכל במלחמה בעזה", אמרה שרון אלוני-קוניו, "הגענו לרגע שבו נגזר עליכם להחליט מי לחיים ומי למוות, מי יחזור ומי יהפוך טרף לחיות אדם. המחיר הופך את הבטן ואת הלב, אבל מחירה של הפקרה יהפוך לכתם היסטורי לדורי דורות".

"את מחיר שחרורו של מחבל ניתן לתקן, כפי שהיה עם סמיר קונטאר ועם השייח' אחמד יאסין" אמרה נילי מרגלית, שטיפלה בחטופים אחרים בזמן השבי, "את מחיר הקרבתם של 136 ילדים, גברים ונשים לא יתקנו נאומים, סרטונים או ציוצים. אם לא ישובו החטופים, ידעו כל שמיניסט, כל אמא וכל אבא שעליהם לדאוג בעצמם לביטחונם ולביטחון משפחתם, שהערבות ההדדית מתה."

"אנו רוצים להודות לכם על התמיכה האינסופית המרגשת", אמרה אביבה סיגל, תודה שאתם איתנו ברגע האמת, ביחד נקיים את המצווה החשובה ביותר, הערכים שלנו כעם יהודי: נציל חיים".

"החברים שלי, הנערים והנערות שאותם חינכתי, עדיין שם", אמרה עדינה משה, אני חושבת שחלק מהם לא שרדו כבר כי הם הועברו ממקום למקום בלי יכולת תנועה. אני יודעת שהם לא מקבלים את התרופות הנדרשות. אני פונה אליך מר נתניהו, הכול בידיך, אני פוחדת שאם תמשיך בקו הזה של מיטוט חמאס – לא יישארו שבויים לשחרר".

משה, מקיבוץ ניר עוז, הוסיפה: "אנחנו שמרנו על הגבולות עשרות שנים, לא ברחנו גם כשהפציצו אותנו, לא התפנינו גם כשהיו מטחים כבדים, כי אנחנו אוהבים את המקום ואת המדינה. אבל אני רוצה את המוסר של המדינה שלי בחזרה. הוא איננו".

"אני אעשה הכול בשביל שאבא שלי יחזור", אמרה הנערה סהר קלדרון, אתם יודעים מה זה בכלל להיות יום אחד שם? רק שעה זה גיהנום. למה אני, בת 16, הייתי צריכה להיקבר חיה בתוך המקום הזה?!"

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!