דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי י"א בתמוז תשפ"ד 17.07.24
27.1°תל אביב
  • 21.1°ירושלים
  • 27.1°תל אביב
  • 25.4°חיפה
  • 28.0°אשדוד
  • 24.6°באר שבע
  • 32.4°אילת
  • 28.7°טבריה
  • 23.6°צפת
  • 24.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
מלחמה בישראל

משפחות שכולות דורשות מפגש עם קבינט המלחמה: "לא נסכים לכניעה לחמאס"

חברי 'פורום הגבורה' יצעדו היום (א') מהמאהל שלהן מול בית ראש הממשלה לכניסה לירושלים: "לא נסכים שיקירינו יהיו מגש הכסף להחזרת שלטון טרור לעזה"

הפגנת 'פורום הגבורה' מול ישיבת הממשלה (צילום ארכיון: מתוך רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
הפגנת 'פורום הגבורה' מול ישיבת ממשלה. "לממשלה בישראל יש מנדט אחד בלבד - ניצחון" (צילום ארכיון מתוך רשתות חברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
אורן דגן

משפחות שכולות מפורום הגבורה – פורום נופלי מלחמת חרבות הברזל יצעדו הערב (ראשון) ב-19:00 ממאהל הגבורה בירושלים ליד משרד ראש הממשלה לכניסה לירושלים תחת הכותרת "אין לכם מנדט להיכנע לחמאס". עומסי תנועה כבדים צפויים באזור.

המשפחות פנו במכתב דחוף לחברי קבינט המלחמה – ראש הממשלה בנימין נתניהו, והשרים בני גנץ, יואב גלנט וגדי איזנקוט. הן דורשות פגישה דחופה עם חברי הקבינט, וקוראות להם לא ללכת ל"הסכם כניעה" עם חמאס. בני המשפחות השכולות שנמצאות כבר חודש במאהל הגבורה בסמוך למשרד ראש הממשלה כתבו כי יחריפו את מאבקן אם תתקבל החלטה להפסיק את הלחימה.

"אנו, חברי הנהלת פורום הגבורה, פונים אליכם, כנציגי מאות בני משפחות חללי מלחמת חרבות הברזל", כתבו המשפחות. "יקירינו יצאו לקרב ולא שבו. הם יצאו לקרב מתוך תחושת שליחות עמוקה, למען כל אזרחי ישראל, מתוך מטרה ברורה – ניצחון ישראל. מטרות המלחמה, שאנו בעיצומה, הוגדרו היטב על ידי ראש הממשלה וחברי הקבינט – השמדת ארגון הטרור חמאס, החזרת כל החטופים והסרת כל איום על אזרחי ישראל מרצועת עזה. במילה אחת – ניצחון.

"בניצחון זה תומך רוב מוחץ של העם. 'גוש הניצחון' בכנסת מונה מעל 80% מחברי המפלגות הציוניות והלאומיות. זו אמירה ברורה וחדה מה רצון העם. לממשלה בישראל יש מנדט אחד בלבד – ניצחון. לצערנו, על פי פרסומים שונים, אשר טרם הוכחשו בצורה ברורה על ידי ראש הממשלה או חברי הקבינט המדיני-ביטחוני, ישראל הסכימה למתווה כניעה לחמאס, מתווה שלא ייתן שקט לילדי שדרות והדרום, מתווה שלא יחזיר את כל אחינו ואחיותינו החטופים, מתווה שמשאיר ארגון טרור רצחני להלך אימים על כל אזרחי ישראל, מתווה אשר מסכן את ביטחון ישראל.

"יותר מחודש אנו נמצאים ליד משרד ראש הממשלה באוהל הגבורה. לא נזוז משם עד שנדע בצורה ברורה שאנחנו מנצחים את המלחמה. לא נקבל שום כניעה לחמאס, לא נסכים שיקירינו יהיו מגש הכסף להחזרת שלטון טרור לעזה.

"לנוכח האמור, אנחנו דורשים פגישה דחופה עמך אדוני ראש הממשלה, ואיתכם, חברי קבינט ניהול המלחמה, עוד היום, לפני ישיבת הקבינט, כדי לוודא באופן ברור שמות יקירינו לא יהיה לשווא. אין לכם מנדט להיכנע לחמאס, ואנחנו נעמוד על כך שישראל את המלחמה הזאת תנצח. ככל שנידרש, נחריף את צעדינו. עם ישראל דורש ניצחון, עם ישראל ינצח".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!