דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי י' בתמוז תשפ"ד 16.07.24
31.4°תל אביב
  • 30.9°ירושלים
  • 31.4°תל אביב
  • 30.1°חיפה
  • 31.5°אשדוד
  • 35.4°באר שבע
  • 41.6°אילת
  • 36.8°טבריה
  • 31.9°צפת
  • 33.3°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
החטופים והנעדרים

לואיס הר, שחולץ מהשבי: "צריך להחזיר את החטופים, כל רגע שם זה גיהנום"

הר, שחולץ משבי חמאס יחד עם פרננדו מרמן, אמר בהצהרה מיוחדת של משפחות החטופים: "הייתי 129 ימים אצל החמאס, חוסר הידיעה על מה שקורה שם זה דבר נוראי" | אורלי גלבוע, אמה של דניאלה גלבוע: "בשבילנו, תשעה חודשים זה יכול להיות גם סימן לדברים קשים אחרים"

לואיס הר, שחולץ משבי החמאס, בהצהרה של משפחות החטופים (צילום: פאולינה פטימר)
לואיס הר, שחולץ משבי החמאס, בהצהרה של משפחות החטופים (צילום: פאולינה פטימר)
אורן דגן

לואיס הר, שחולץ משבי חמאס יחד עם פרננדו מרמן, אמר בצהריים (רביעי) בהצהרה מיוחדת של משפחות החטופים כי "הייתי 129 ימים אצל החמאס, וחולצתי על ידי צה"ל. כל יום, כל רגע שם זה גיהנום. אנחנו צריכים להחזיר את כל 120 החטופים כמה שיותר מהר, באופן מיידי. חייבים להציל את כולם. לטובת המשפחות – חוסר הידיעה על מה שקורה שם זה דבר נוראי. אנחנו חווינו את זה בעצמנו. זה שובר משפחות לגמרי".

אורלי גלבוע, אמה של דניאלה גלבוע: "תשעה חודשים זה בדרך כלל סימן להבאת חיים חדשים לעולם, לשמחה, התחלות חדשות. בשבילנו, תשעה חודשים זה יכול להיות גם סימן לדברים קשים אחרים. הבת שלי לצערי יכולה לחזור עם נכד חמאסניק אחרי תשעה חודשים. עכשיו זה הזמן להחזיר אותה אליי".

אורלי גלבוע, אמה של החטופה דניאלה גלבוע (צילום: פאולינה פטימר)
אורלי גלבוע, אמה של החטופה דניאלה גלבוע (צילום: פאולינה פטימר)

"ראינו את השמחה שהייתה לפני כשלושה שבועות שחזרו ארבעה חטופים. אני אמרתי לא פעם ולא פעמיים לראש ממשלת ישראל, שזו השמחה שמגיעה למדינת ישראל, לעם ישראל", הוסיפה גלבוע. "תביא לנו את זה, אנחנו זקוקים לזה, זה הניצחון שלנו, שמגיע למדינה הזו אחרי תשעה חודשים שכולנו כבויים, נבולים, מחכים רק ליקרים שלנו שיחזרו. זה הניצחון היחיד".

רובי חן, אביו של סמ"ר איתי חן: "עברו 200 ימים מאז שאמרו לנו שהעסקה החדשה תגיע. אנחנו דורשים מראש הממשלה לגלות נחישות כמו שהוא יודע לגלות על עסקת נתניהו ולעשות הכל כדי להביא את העסקה הזו. אני מבקש ממנו, אני לא רוצה לעבור עוד יום זיכרון כזה. מה שנשאר לנו, לאיתי גיבור ישראל, אין מעשה יותר מוסרי וערכי ויהודי מאשר שהנשמה שלו תקבל את המנוחה שלו בקבר ישראל על אדמת ישראל, ושלנו תהיה האפשרות לבכות עליו."

מור קורנגולד, אחיו של טל שוהם: "אני פה גם כדור העתיד של משפחות הצעירים ושל המדינה ואני הולך לעמוד בשנים הקרובות בפני בחירות אם להביא פה ילדים לעולם, אם לבנות פה בית בארץ ישראל. אני לא בטוח בכך. שמעתי את ראש הממשלה שלנו שהוא מוכן להגיע לעסקה חלקית, חצי. ואני רוצה לשאול אותו – אני חצי אזרח? אני משלם חצי מהמיסים? אני לא אקבל ולא נוכל לקבל או לגור כאן אם לא נחזיר את החטופים שלנו הביתה. דור העתיד צריך להיות כאן ולבנות ולשקם את מדינת ישראל, ולא נוכל אם לא נחזיר את החטופים שלנו הביתה".

שרון שרעבי, אחיהם של אלי ויוסי שרעבי: "אנחנו משפחות החטופים, עושים הכל כדי להשיב את החטופים – אנחנו תומכים בעסקת נתניהו מאז שאתה הגית אותה. אנחנו מצפים ממך להיות עקבי ונחוש כדי לקיים את העסקה שאתה מוביל, אנחנו תומכים בהצלת חיים, אלה הערכים שלנו, עליהם לא נוותר. מדינת ישראל חובה רגעים קשים. משפחות מרוסקות שמצפות ליקיריהם. אזרחים שעדיין לא חזרו לשגרה. בנימין נתניהו, הישארותם של החטופים בשבי החמאס זו הסכנה הקיומית של מדינת ישראל. פצע שלעולם לא יגליד בחברה הישראלית".

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!