דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי כ"ח בסיון תשפ"ד 04.07.24
27.9°תל אביב
  • 28.3°ירושלים
  • 27.9°תל אביב
  • 29.3°חיפה
  • 29.7°אשדוד
  • 29.8°באר שבע
  • 33.1°אילת
  • 27.2°טבריה
  • 28.1°צפת
  • 28.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
החטופים והנעדרים

ליאורה ארגמני, אימה של נועה ארגמני שחולצה משבי חמאס, נפטרה מסרטן

ארגמני בת ה-61 נאבקה במחלה זמן ממושך | מטה המשפחות: "משאלתה האחרונה הייתה לראות את נועה לפני מותה"

ליאורה ארגמני ז"ל (צילום: יונתן זינדל/פלאש 90)
ליאורה ארגמני ז"ל (צילום: יונתן זינדל/פלאש 90)
דבר
צרו קשר עם המערכת:

ליאורה ארגמני, אימה של נועה ארגמני שחולצה משבי חמאס במבצע ארנון, נפטרה מסרטן היום (שלישי) בגיל 61. בית החולים איכילוב הודיע כי העבירה את ימיה האחרונים לצד בתה ומשפחתה הקרובה. היא תובא למנוחות בבית העלמין החדש בבאר שבע הערב ב-18:00.

מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים: "אנו מרכינים ראש בצער עמוק על פטירתה של ליאורה ארגמני. ליאורה נאבקה במחלת הסרטן במשך תקופה ארוכה, ובזמן שנועה הייתה בשבי סיפרה כי משאלתה האחרונה היא לראות את בתה לפני מותה. בימים האחרונים זכתה להיות לצד בתה נועה ולצד בני משפחה נוספים. יהי זכרה ברוך".

נועה ארגמני נחטפה ממסיבת הנובה ליד קיבוץ רעים ב-7 באוקטובר. היא חולצה משבי חמאס במבצע ארנון בחודש שעבר, עם החטופים שלומי זיו, אנדרי קוזלוב ואלמוג מאיר ג'אן.

בעצרת בכיכר החטופים בשבת האחרונה הוקרן נאום שלה שבו אמרה: "בתור ילדה יחידה ובת לאימא שחולה במחלה סופנית, הדבר שהכי העסיק אותי בשבי הוא הדאגה להורים".

ראש הממשלה בנימין נתניהו: "רעייתי שרה ואני כואבים מעומק ליבנו את פטירתה של ליאורה ארגמני ומשתתפים בצער המשפחה. ליאורה נאבקה במחלה הארורה ונאחזה בחיים כדי להתאחד עם ביתה נועה שהושבה במבצע ׳ארנון׳ ההירואי. היא הלכה לעולמה כשמשאלתה האחרונה התמלאה ונועה היתה לצידה.

"נמשיך לעשות כל שלאל ידינו כדי להשיב את חטופינו החיים והחללים לחיק משפחותיהם, ולהשיג את יתר מטרות המלחמה".

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד: "בוקר עצוב עם מותה של ליאורה ארגמני, אימה של נועה. נותרה רק נחמה קטנה שבתה חזרה מהשבי והייתה לצידה ברגעיה האחרונים. מי ייתן שישובו כל החטופים לביתם. יהי זכרה של ליאורה ברוך. אני שולח ניחומים מעומק לבי למשפחתה".

יו"ר המחנה הממלכתי ח"כ בני גנץ: "במשך חודשים הייתה ליאורה ארגמני לסמל – לכך שאין זמן. לחטופים, ולמי שמחכים להם בבית. ‏בשיחותיי עם יעקב, אביה של נועה, הוא ביקש שנעשה הכול כדי שליאורה ונועה יזכו להיפגש שוב, ולו פעם אחת.

"‏אחרי מבצע ארנון כולנו התרגשנו, עבור נועה שתזכה לראות שוב את אימא – אבל גם עבור ליאורה, שזכתה להתאחד שוב עם בתה, לפני שתעזוב את העולם. ‏הבוקר, הלב כואב עם קבלת הבשורה על מותה. אני מבקש לשלוח תנחומים לנועה, ליעקב ולמשפחה כולה. יהי זכרה ברוך.

"‏לא נשכח ולא ננוח מהחובה המוסרית לפעול לחזרתם של כל 120 החטופים אל  משפחותיהם, שמחכות להם כבר 270 ימים".

 

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!