דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום ראשון ט"ו בתמוז תשפ"ד 21.07.24
29.4°תל אביב
  • 25.9°ירושלים
  • 29.4°תל אביב
  • 27.5°חיפה
  • 29.6°אשדוד
  • 29.0°באר שבע
  • 38.9°אילת
  • 32.9°טבריה
  • 26.9°צפת
  • 29.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

עיתונאי חדשות 12 אלירן חיאט מונה למ"מ יו"ר ארגון העיתונאים

חיאט, עיתונאי כ-20 שנה, יחליף את נורית קנטי: "אמשיך את דרכם של קודמיי ואפעל לחזק את הארגון ואת מעמדו כשומר הסף של העיתונות הישראלית ושל הנשים והגברים העוסקים בה למען חיזוק הדמוקרטיה בישראל" | הארגון נמצא בימים אלה במאבק נגד מינוי יוליה שמאלוב-ברקוביץ' למנכ"לית חדשות 13

אלירן חיאט (צילום: ארגון העיתונאים)
אלירן חיאט (צילום: ארגון העיתונאים)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

עיתונאי חדשות 12, אלירן חיאט, מונה למ"מ יו"ר ארגון העיתונאים והעיתונאיות, ויחליף אחרי שלוש שנים את נורית קנטי, שיוצאת לשנת לימודים בארה"ב. הוועד המנהל של הארגון בחר בחיאט לתפקיד יו"ר זמני, והוא יכהן עד לבחירות הצפויות להתקיים בעוד פחות משנה.

חיאט עיתונאי כ-20 שנה. מ-2008 עובד כצלם וכמפיק שטח בחדשות 12. קודם לכן עבד כצלם במעריב-NRG. בעל תואר ראשון בתקשורת וניהול במכללה למנהל, רס"ן במיל' במערך הנפגעים של צה"ל והיה ממקימי יחידת התיעוד המבצעי בדובר צה״ל. נשוי לדורון, אשת הייטק, אב לשני בנים, עומרי ושחר, וחבר קיבוץ מזרע בעמק יזרעאל.

יו"ר ארגון העיתונאים והעיתונאיות היוצאת נורית קנטי: "לכבוד היה לי לעמוד בראש הארגון. זו תקופה סוערת של מאבקים קיומיים של העיתונות הישראלית לשימור עצמאותה, איתנותה וביטחון העיתונאים. אין לנו ברירה אלא להמשיך להילחם באומץ נגד כל ניסיון לחסל את העיתונות ולפגוע בעבודתנו המקצועית, כיחידים וכקבוצות. תודה לצוות המעולה שבמעולים של הארגון, ולחברות וחברי הוועד המנהל. בהצלחה גדולה לאלירן חיאט. הסולידריות תנצח".

מנכ״ל ארגון העיתונאים והעיתונאיות אלי גרשנקרוין: "בשם כל חברי הארגון וחברי הצוות אני רוצה להודות לנורית קנטי על תרומתה כיו״ר הארגון בשלוש השנים האחרונות. בתקופה סוערת זו הובילה קנטי את הארגון במסירות, במקצועיות ובהשראה, תוך כדי התייצבות בחזית המאבקים המרכזיים שהארגון ניהל ועודנו מנהל. זו הזדמנות טובה לברך את אלירן חיאט על כניסתו לתפקיד היו"ר ולאחל לו הצלחה רבה בתפקידו החדש".

מ״מ יו״ר ארגון העיתונאים והעיתונאיות אלירן חיאט: "אני שמח ונרגש להתחיל את תפקידי כיו"ר ארגון העיתונאים והעיתונאיות. אמשיך את דרכם של קודמיי ואפעל לחזק את הארגון ואת מעמדו כשומר הסף של העיתונות הישראלית ושל הנשים והגברים העוסקים בה למען חיזוק הדמוקרטיה בישראל".

בימים אלה מצוי ארגון העיתונאים במאבק נגד מינויה של יוליה שמאלוב-ברקוביץ' למנכ"לית חדשות 13, בטענה כי מדובר במינוי פוליטי הנגוע בשיקולים זרים. בעבר מתח מנכ"ל משרד התקשורת נתי כהן דו"ח חריף על התנהלותה של ברקוביץ' כיו"ר הרשות השנייה. ועד העובדים בחברה וארגון העיתונאים אף עתרו לבג"ץ בנושא.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!