דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי י' בתמוז תשפ"ד 16.07.24
28.2°תל אביב
  • 25.1°ירושלים
  • 28.2°תל אביב
  • 26.8°חיפה
  • 28.8°אשדוד
  • 28.5°באר שבע
  • 38.9°אילת
  • 32.4°טבריה
  • 25.8°צפת
  • 28.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
תוכן מקודם

אופנה / איפה כדאי לרכוש מותגים באינטרנט?

קרדיט תמונה canva
קרדיט תמונה canva

 

לא מעט אנשים אוהבים לרכוש כיום את המותגים המובילים ביותר. אותם אנשים רוצים כמובן לרכוש את הקולקציות החדשות של המותגים ראשונים ולכן, הם דואגים להתעדכן מדי יום ביומו בקולקציות החדשות של המותגים השונים' ולחפש את המקום האידאלי מכל הבחינות לרכוש בו מוצרים מהקולקציות החדשות' מיד כאשר הם יוצאות.

כיום ניתן למצוא לא מעט אתרי אינטרנט המציעים רכישה אונליין של המותגים הפופולאריים, הייחודיים והאיכותיים ביותר. יחד עם זאת, לא כל אתר הוא אתר שכדאי לרכוש בו מותגים. בטרם בוחרים באתר כלשהו, חשוב מאוד לוודא כי באמת ניתן למצוא את המותגים המובילים ביותר במחירים טובים ונוחים.

מותגים באינטרנט- איפה אפשר למצוא

ישנם אנשים שיעדיפו להיכנס לאתרים של חברות בחו"ל, על מנת לרכוש את המותגים שהם חפצים לרכוש בתחום הביגוד וההנעלה. אולם, חשוב מאוד לזכור שלא מעט מאותם אתרים אינם מציעים משלוחים לישראל ועל כן, תדרשו למצוא אדם כלשהו באחד מהיעדים שהאתרים הללו כן מציעים משלוחים אליהם, שישלח לכם מהיעד המדובר לישראל את מה שהזמנתם. ישנם אתרי מותגים שונים בחו"ל שכן מציעים משלוחים לישראל אך חשוב מאוד שתזכרו שלא פעם תצטרכו לשלם על מכס וכן, המשלוח עלול להתעכב כל כך הרבה זמן שכבר עדיף שתחכו שהקולקציה תגיע לישראל ותרכשו באתר כלשהו המציע מותגים הידוע כאתר ישראלי, שמציע משלוחים בישראל. לכן, אם החלטתם  ללכת על רכישת מותגים אונליין, חשוב ,מאוד שתבחרו באתר הטוב ביותר המציע את מיטב המותגים, עוד לפני כולם.

מותג VANS ׁׁ(ואנס) – היכן כדאי לרכוש?

אחד המותגים הפופולאריים ביותר כיום הן עבור גברים והן עבור נשים הוא מותג "ואנס". "ואנס" היא חברה אמריקאית, אשר מתמחה בייצור נעלי סניקרס אופנתיות, המזוהות עם חובבי סקייטבורד, גלישת גלים ופאנק. המותג קיים משנת 1966, אז החל דרכו בייצור נעלים ואביזרים שונים עבור רכיבה על סקייטבורד.

הנעליים של המותג וכן המוצרים הנלווים השונים, יוצרו בתחילה על ידי מייסד המותג ששמו פול ואן דורן. מאז ועד היום המותג המדובר עבור כברת דרך משמעותית וארוכה. מי שמכיר מעט את המותג יודע שבמהלך השנים הוא עבר עליות ומורדות, אך כיום הוא פופולארי מאוד, וזאת בשל נעלי הסניקרס שהוא ייצר, שמהוות פריט אייקוני שנמכר בכל רחבי העולם.

גם בישראל לא מעט נשים וגברים אוהבים מאוד את נעלי הסניקרס, וכבר מזמן לא נועלים אותם רק עבור רכיבה עם סקטבורד. מדובר על נעליים שניתן לנעול כיום במסגרת לוקים שונים לעבודה יומיומית ועוד. אין ספק כי מותגי ואנס מהווה מותג שלא מעט אנשים מעוניינים לרכוש את מוצריו, ועל כן חשוב מאוד לבחור את המקום הטוב ביותר לרכוש בו מוצרים של המותג.

באתר פלטין אקספרס תוכלו למצוא מותגים רבים וכמובן את מוצרים של המותג הנחשק ביותר: ואנס.

מדוע כדאי לרכוש בפלטין אקספרס?

אם תרצו להנות מרכישת אונליין נוחה ומשתלמת של קולקציות מותגים שונים עוד בטרם הן מגיעות לשוק, אין ספק שכדאי שתבחרו בפלטין אקספרס. כל חובבי המותגים יוכלו למצוא באתר את המוצרים הטובים ביותר עבורם, במחירים משתלמים וברכישה נוחה.

האתר מציע רכישה מקוונת מהירה, הצגת מוצרים בצורה הטובה ביותר על מנת שכל אדם שנכנס לאתר יוכל להתרשם בדיוק מהאופן שבו המוצר נראה, ומידע על המוצרים שיכול לסייע לכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר טרם רכישה. כמובן שהרכישה באתר היא רכישה מאובטחת. בין המותגים השונים באתר ניתן למצוא את מותג ואנס הנחשק. לצפייה בפריטי ואנס היכנסו לקישור ותהנו.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!