דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת כ"א בתמוז תשפ"ד 27.07.24
28.3°תל אביב
  • 23.8°ירושלים
  • 28.3°תל אביב
  • 27.4°חיפה
  • 28.8°אשדוד
  • 27.5°באר שבע
  • 37.1°אילת
  • 31.7°טבריה
  • 23.5°צפת
  • 28.3°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
תוכן מקודם

נכסים מסחריים למכירה - א.ב מוראנו

צילום:freepik
צילום:freepik

נכסים מסחריים למכירה הם כל אותם נכסים המגיעים מתחום הנדל"ן המסחרי כגון: משרד, קומת משרדים, קניון, מחסן לוגיסטי, מגרש להשקעה המיועד לנדל"ן מסחרי ועוד. נכסים מסחריים למכירה הם תת תחום בענף הנדל"ן וחלים עליהם חוקים ורגולציות שונות מאלו החלים על ענפי נדל"ן פרטיים. מחפשים נכסים מסחריים למכירה?

חברת א.ב מוראנו פועלת בתחום שנים רבות מכירה הייטב את החוקים ותהליכי המכירה השונים החלים על תחום זה. משקיעי נדל"ן המחפשים נכסים מסחריים למכירה יעשו בחוכמה אם יבצעו את השקעה בעזרת אחת החברות הפועלות התחום ולא לבדם.

מוזמנים לפגישת ייעוץ ללא עלות ולמציאת נכס נדל"ן מסחרי אטרקטיבי לתקציב ההשקעה שלכם. נשמח לרתום את הניסיון הרב שלנו על מנת לסייע למשקיעים חדשים לגלות את תחום ההשקעות בנדל"ן פרטי או מסחרי.

גלשו באתר א.ב מוראנו ומצאו נכסים מסחריים למכירה במיקומים מעולים ופנו אלינו לפרטים מדויקים לגביהם בטלפון או על ידי השארת פרטים בטופס יצירת הקשר באתר.

א.ב מוראנו – נכסים מסחריים למכירה במחירים אטרקטיביים לשנת 2021

חברת א.ב מוראנו מציעה נכסי נדל"ן מסחרי למכירה במחירים שלא יחזרו עוד! מדוע? כולם יודעים שאחד התחומים שנפגעו הכי קרשה לצד ענף התיירות הוא ענף הנדלן המסחרי. הענף שותק לחלוטין בכל העולם, לא רק בישראל וקניונים ומרכזי מסחרי ספגו את הנזק הגדול ביותר.

עבור משקיעי נדל"ן חדשים הזדמנות כזאת מגיעה אחת למאה שנים וזו לא הגזמה: מי שיבין היום את גודל ההזדמנות שנוצרו בתחום של מציאת נכסים מסחריים למכירה, יוכל לאתר מציאות של ממש בענף וליהנות מתשואה שרק תלך ותגדל מכאן והלא ללא ספק. כיום נמצאים בשוק באופן יחסי הרבה מאוד נכסים מסחריים למכירה בשל תמונת הביקוש וההיצע ששונתה לחלוטין החל מסוף שנת 2019 ועד תחילת 2021.

נכסים מסחריים למכירה שהוצעו במחירי שיא בסוף שנת 2019 צנחו בצורה משמעותית בשנת 2020. אך כל משקיע חכם מבין ששנת 2021 עומדת להיות שנת הקאמבק של תחום הנדל"ן המסחרי ואם לא 2021 אז 2022. סבלנות היא שם המשחק. משקיעי נדל"ן מכירים בחשיבות תכונה זו ויודעים שרק מי שיש לו ממנה ובכמויות, יכול לנצח בתחום השקעות הנדל"ן!

שנה חדשה, הזדמנות חדשה!  א.ב מוראנו – נכסים מסחריים למכירה

חברת א.ב מוראנו מציעה מגוון נכסים מסחריים למכירה באזורי הביקוש המובילים בישראל! שנת 2021 היא ההזדמנות הטובה ביותר עבור משקיעי נדל"ן המחפשים נכסים מסחריים למכירה ורוצים להשקיע בנכסים האיכותיים ביותר.

חברת א.ב מוראנו כבר עשתה עבורכם את העבודה החשובה ביותר של איתור הנכסים הללו, אותם נכסים בטוחים להשקעה בעלי פוטנציאל התשואה הגבוהה ביותר וכל שנשאר לכם הוא להחליט האם מתאים לכם להצטרף להצלחה או לא. מחפשים נכסים מסחריים למכירה?

אל תפספסו את ההזדמנות האחרונה להיכנס להשקעה חכמה ומניבה בענף הנדל"ן המסחרי שצנח בשנת 2020 אך עומד לחזור לעצמו בצורה מרשימה, אם לא כבר בשנת 2021 אז בשנים הבאות. אי אפשר לחכות שהוק יחזור לעצמו ורק אז להשקיע! מי שיודע לקרוא את המפה ומאמין כמונו שהשוק יחזור לתפוקה מלאה בשנים הקרובות, חייב לנצל את ההזדמנות המיוחדת הזאת ולהיכנס להשקעה כבר היום!

נדל ן מסחרי למכירה – א. מוראנו – הנכסים האטרקטיביים ביותר בתחום

מתעניינים בהשקעה בנדל"ן מסחרי? מצאו נכסים מסחריים למכירה באתר א.ב מוראנו או חייגו עכשיו לקביעת פגישה בלתי מחייבת למציאת נכס נדל"ן מסחרי או פרטי להשקעה. חברת א. מוראנו יוזמת, מאתר ומשווקת מגוון נכסי נדל"ן בשוק הפרטי והמסחרי: קרקעות חקלאיות למכירה, מגרשים להשקעה, נכסי נדלן מסחרי למכירה ועוד. חייגו עכשיו לקביעת פגישה ללא התחייבות וכך תוכלו להבין מעט יותר ממה שאתם מבינים עכשיו בתחום השקעות הנדל"ן!

נצלו את מצב השוק המיוחד והמחירים הנמוכים עדיין, על מנת לאתר השקעה המתאימה למידותיכם! שנת 2021 היא שנת ההתאוששות של תחום הנדל"ן אך שנת 2022 והלאה כבר יהיו שנים בהן השוק שוב בצמיחה ומחירי נכסי הנדל"ן אז יהיו כבר יקרים מדי. לכן שנת 2021 היא השנה האחרונה לתפוס את הגל הנוכחי ולמצוא את נכסי הנדל"ן המסחרי במחירי רצפה כפי שלא היו במשך כעשור ויותר!

אין זו הגזמה ורק מי שמכיר את התחום מבין כמה עובדה זו נכונה. מוזמנים לקבל פרטים על כניסה להשקעה בפרויקט נדלן מסחר קיים עם חברת א.ב מוראנו עכשיו: חייגו אלינו ונשמח להיפגש ולהציג בפניכם את הפרויקטים הללו עוד היום!

השקעה בנדל"ן מסחרי או פרטי? מה עדיף

רבים מעוניינים להיכנס להשקעה בנדל"ן אך אינם מכירים את ההבדלים בין השקעה בנדל"ן פרטי לבין השקעה בנדל"ן מסחרי. השקעות בנדל"ן פרטי קרובות יותר לציבור הרחב מכיוון שכולנו רוכשים דירות ורובנו מכירים את הנעשה בתחום הנדל"ן הפרטי אך נדל"ן מסחרי נשאר פחות נגיש לציבור הרחב.

אין זה אומר שיש בו פחות הזדמנויות השקעה, נהפוך הוא. דווקא משום שהשקעה בנדל"ן מסחרי נמצאת מחוץ לרדאר של רוב המשקיעים המסורתיים, מי שמכיר את התחום ויודע מה קורה בו, יכול למצוא הזדמנויות השקעה גדולות בתחום הנדל"ן המסחרי.

בנוסף המדינה מעניקה הטבות מס והקלות למשיקי נדל"ן במתחמי נדל"ן מסחרי שונים ברחבי הארץ והגיוון בתחום גדולה יותר מזו הקיימת בתחום השקעות הנדל"ן הפרטי.

מבחינת תשואות, כיום השקעה בנדל"ן מסחרי היא אולי מסוכנת יותר במעט אך במקביל בעלת פוטנציאל רווח גדול יותר. מדוע השקעה בנדל"ן מסחרי מעט מסוכנת יותר כיום מאשר נניח לפני שנה? כתבנו על כך רבות אך התשובה לא משתנה: העולם לאחר הקורונה השתנה.

תחום הנדל"ן המסחרי לצד תחום התיירות ספג את המהלומה החזקה ביותר. עבור מי שאינו בטוח בחזרה של תחום הנדל"ן המסחרי לפעילות מלאה, גם אם לא בשנת 2021 אלא שנה לאחר מכן, זוהי השקעה מסוכנת כי אין וודאות לחזרה לפעילות מלאה. אך עבור מי שמכיר את השטח, יודע מה רמת המחירים ומה רמת הנכסים, פוטנציאל הרווח האדיר כיום עולה על הסיכון מה גם שבל נשכח: נכס נדלני, בין אם הוא מסחרי או פרטי הוא עדיין נכס נדלני!

"גם אם תחום הנדל"ן המסחרי לא ישוב לעצמו במלואו, פיסת הקרקע והנכס עדיין יהיו שייכים למשקיע וזה לא דבר חדש שנכס נדל"ן עובר הסבה!".

כלומר אם אתם חושבים שמי שיש בבעלותו נכס נדל"ן מסחרי ושוק הנדל"ן לא יתאושש ואותו בעל נכס יישאר עם פיל לבן או נכס חסר שימוש, טעות גדולה בידיכם. ברור שכל נכס נדל"ן ינוצל למטרות המתאימות החדשות, אם ייוצרו כאלה!

לדוגמה: שוק המכירות באינטרנט צמח בצורה מדהימה בשנת 2020 אך עדיין: צריך מחסנים, צריך מרכזים לוגיסטיים. אמזון רכשה בבניין משרדים חדש ענק דווקא אחרי הקורונה ויש עוד דוגמאות רבות!

בקיצור, לא היינו מציעים לאף אחד להספיד את תחום הנדל"ן המסחרי עדיין. פנו עכשיו אל חברת א.ב מוראנו למציאת נכס נדל"ן מסחרי אטרקטיבי להשקעה דווקא היום! בהצלחה!

א.ב מוראנו – קרקעות למכירה

שלמה המלך 37, קרית אונו 5542133

טלפון: 03-949-9669

abmoreno.co.il

 

 

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!