דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת כ"א בתמוז תשפ"ד 27.07.24
31.7°תל אביב
  • 30.0°ירושלים
  • 31.7°תל אביב
  • 30.2°חיפה
  • 31.8°אשדוד
  • 33.7°באר שבע
  • 39.6°אילת
  • 35.2°טבריה
  • 28.6°צפת
  • 32.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
תוכן מקודם

החזירו את הצבע לספה: הכל על ניקוי ספות מקצועי | י.ע פוליש וניקיון ספות

(קרדיט: freepik)
(קרדיט: freepik)

רוב הישראלים משקיעים משאבים רבים – כסף, זמן, מחשבה – בקניית ספה איכותית ומרשימה. כדי להפיק מקסימום תועלת מהספה היפה לטווח ארוך באמת, כדאי להקדיש תשומת לב גם לשמירה עליה. בפרט מומלץ לנקות אותה באופן קבוע, כולל בעזרת חברה מקצועית, וכאן בעמוד תמצאו הסברים מפורטים על התועלת שבניקוי כזה.

ניקוי עמוק ויסודי

כל ספה חשופה לשלל לכלוכים: אבק, קפה שנשפך ברגע של חוסר תשומת לב, זיעה שנוצרת עקב האקלים הישראלי הקשוח, פיסות מזון כולל רטבים, דם, ואם בבית יש פעוטות או חיות מחמד ייתכנו גם כתמים של שתן.

גם כשמנקים מיד כתם, וגם כשמקפידים על שאיבת אבק בתדירות גבוהה, הניקוי הוא חיצוני בלבד. בעומק הסיבים של הריפוד נשארים חלקיקים מזהמים ועלולים להתפתח מיקרואורגניזמים מזיקים. ניקוי ספות באשדוד עם ציוד מקצועי מתקדם מאפשר להגיע גם לעומק הספה ולהבטיח טיפול יסודי שמעלים את כל האלמנטים המזיקים.

חיסול קרדית האבק

סיבה טובה נוספת להזמין חברה מקצועית לניקוי ספה באשדוד היא קרדית אבק הבית. זהו חרק שאי אפשר לראות בלי מיקרוסקופ, אבל בהחלט אפשר להרגיש אותו: הרבה אנשים אלרגיים לחרק הזעיר הזה, וליתר דיוק לגללים שלו שמתעופפים בחלל החדר וחודרים אל דרכי הנשימה. התוצאה היא אלרגיות, נזלת, התעטשויות בלתי פוסקות וגם סיכון לחלות במחלות של דרכי הנשימה עקב החשיפה המתמשכת. ניקוי עומק מקצועי מחסל גם את הבעיה הזו. השירות מתבצע אצלכם בבית, בלי שתצטרכו לצאת ממנו, כך שאין פגיעה בשגרה.

להחזיר לספה את המראה המקורי שלה

ניקוי ספות באשדוד לא "רק" הופך כל ספה לנקייה באמת, אלא גם משדרג את המראה שלה. אי אפשר להתעלם מהעובדה שעם הזמן, המראה של כל ספה מתיישן. הריפוד נראה דהוי, כתמים שונים פוגמים באסתטיות והרהיט שפעם סיפק נחת נראה מוזנח. ניקוי באמצעות ציוד משוכלל וחומרים מתקדמים כמו קיטור חם או מכונת הזרקה ויניקה מעניקה לספות מראה משופר באופן משמעותי. למעשה, ברוב המקרים הספה תיראה כמו חדשה, ולכן גם הסלון כולו ייראה הרבה יותר טוב.

ניקוי ספות באשדוד בהתאמה מלאה לסוג הריפוד

הדגש החשוב ביותר לגבי ניקוי מקצועי של ספה באשדוד הוא התאמת שיטת העבודה לסוג הריפוד. במיוחד חשוב להגן על ספות עור, מפני שחומרים לא מתאימים עלולים לסדוק את העור ולגרום לו נזק בלתי הפיך. לעומת זאת אנשי מקצוע מנוסים ישתמשו בטכניקות עדינות וחומרים אפקטיביים אבל לא אגרסיביים – כך שהתוצאה תהיה מראה מחודש לעור, שיחזור לשדר יוקרה ואלגנטיות. טיפול מקצועי כולל גם ריכוך של העור, כדי להפחית את סכנת הסדקים בעתיד. בדרך זו הניקוי חוסך לכם כסף, מפני שהוא מונע את הצורך לקנות ספה חדשה ויקרה תוך זמן קצר.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!