דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת כ"א בתמוז תשפ"ד 27.07.24
31.7°תל אביב
  • 30.0°ירושלים
  • 31.7°תל אביב
  • 30.2°חיפה
  • 31.8°אשדוד
  • 33.7°באר שבע
  • 39.6°אילת
  • 35.2°טבריה
  • 28.6°צפת
  • 32.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
תוכן מקודם

מתנה מושלמת לכל חובב צילום – גימבל

(קרדיט: freepik)
(קרדיט: freepik)

בעידן הנוכחי בו אנו חיים כולנו צלמים חובבים בין אם אנו מודעים לכך ובין אם לא. כמעט לכולנו ישנה מצלמה משוכללת בסמארטפון, ורבים גם עדיין מחזיקים מצלמות דיגיטליות המסוגלות לביצועים אשר בעבר נחשבו לדמיוניים, או אפיינו מצלמות מקצועיות ויקרות בלבד. לכן, אביזרים מסוימים מעולם הצילום עשויים להוות כיום מתנה מושלמת עבור חלק ניכר מהאנשים שסביבנו.

אם אתם מחפשים אחר מתנה לאדם קרוב אליכם ואינכם יודעים מה לקנות, שאלו את עצמכם – האם הם אוהבים לצלם? הם לא חייבים להיות חובבי צילום מושבעים שעוסקים בכך מדי יום – מספיק שהם נהנים לצלם עם הסמארטפון מדי פעם. במידה וכן, יש לנו הצעה עבור מתנה מושלמת עבורם – גימבל.

מהו גימבל?

כל מי שהתנסה קצת בצילום בחייו וודאי שם לב לכך שאחת הבעיות הנפוצות ביותר בתחום היא תמונות אשר יוצאות מטושטשות או לא ברורות במיוחד. זה ספציפית המקרה כאשר מנסים לצלם בתנועה, אך גם בסיטואציות אחרות.

גימבל הוא שם כללי לאביזר מייצב אשר מאפשר למכשיר המחובר אליו להישאר ישר ולשמור על שיווי משקל באופן מצוין. בתחום הצילום, גימבל הוא שם גנרי לכמה וכמה סוגים שונים של אביזרים אשר משמשים כמייצבי תמונה כמו אלו – מחברים אליהם את המצלמה (ישנם כמובן גם גימבלים ייעודיים עבור סמארטפונים, וכיום ניתן למצוא שלל סוגים שונים של גימבל לפלאפון), והיא נשארת יציבה וישרה גם כאשר נמצאים בתנועה ואפילו כשמזיזים ומנענעים את המצלמה.

באמצעות גימבל ניתן לצלם בכל מקום ובכל מצב ולקבל תמונות טובות וברורות, הן תמונות סטילס והן סרטוני ווידיאו. דוגמה טובה לכך היא אירועים חגיגיים, בהם הרבה פעמים אנחנו שמחים לצלם לא מעט, אך ההמולה והסביבה של האירוע גורמת לכך שנהיה בתנועה והמצלמה לא תהיה יציבה. באמצעות גימבל ניתן אפילו להיכנס לרחבת הריקודים ולצלם סרטונים ותמונות ברורות ברמת איכות גבוהה. אם תשימו לב באירוע הבא בו תהיו, סביר להניח שהצלמים המקצועיים באירוע משתמשים לפחות בסוג אחד של גימבל. כיום, גם כל צלם חובב יכול להצטייד בגימבל קטן משלו, ולהרחיב משמעותית את אפשרויות הצילום הפתוחות בפניו.

גימבל כמתנה פשוטה אך יעילה ושימושית

מכיוון שניתן למצוא כיום סוגים רבים ושונים של גימבלים, ביניהם כאמור גם גימבל לסמארטפון או למצלמות חובבנים נפוצות, מדובר במתנה מתבקשת ביותר –

אביזר זה אינו יקר יתר על המידה, הוא יכול להתאים ולשמש כל אחד לא מעט ומדובר בפריט יעיל ביותר ומהנה לשימוש. מגוון המקרים והמצבים בהם גימבל יכול לשפר משמעותית את אפשרויות הצילום הוא רחב ועשיר, כפי שמגלה כל מי שמתחיל לנסות ולהשתמש באביזר שכזה.

לכן, מדובר במתנה מצוינת עבור כל מי שאוהב לצלם, כמו גם עבור מי שנוסע לטיול, אוהב לצלם בזמן פעילויות ספורטיביות שונות, נהנה לצלם באירועים חגיגיים וכו'.

להזמנה אונליין הכנסו לאתר 2קליק חנות צילום למצלמות דיגיטליות וציוד צילום איכותי.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!